Morawiecki: Mamy najlepszy wynik budżetu od 28 lat

Data: 2017-08-25 20:41:22
Autor: Lord Donate
Morawiecki: Mamy najlepszy wynik budżetu od 28 lat
pajac pisowski "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:59a0665e$0$15191$65785112news.neostrada.pl...
https://polska-gospodarka.salon24.pl/804216,morawiecki-mamy-najlepszy-wynik-budzetu-od-28-lat

Budżet w lipcu ma 2,4 miliarda złotych nadwyżki. Są to najlepsze dane finansowe państwa od upadku komunizmu w Polsce -  To przede wszystkim wynik uszczelnienia systemu podatkowego - mówi wicepremier Mateusz Morawiecki.

Dzienne wydatki budżetu państwa to ok 8 mld zł. Ale sukces jest! ;-)))))

CL

Data: 2017-08-25 12:23:12
Autor: Zenek Kapelinder
Morawiecki: Mamy najlepszy wynik budżetu od 28 lat
Rrozpierdol pizdziak system i niech ci opiekun kupi paczke fajek z przemytu.

Data: 2017-08-26 06:31:51
Autor: Lord Donate
zenus: kotłownia gotowa do sezonu grzewczego!
W O N  !!!

psikutas  "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:b28a669e-ee9a-42eb-89d5-81b318d5747dgooglegroups.com...
Rrozpierdole system a opiekun kupi mi paczke fajek z przemytu. Bede jarał w krzakach za kotłowniom bo w kotłowni wyłupiasta nie pozwala. Muwi, że smierdze jak jej nogi. Ja jednak uwielbiam koopshtale! To jest to!

Morawiecki: Mamy najlepszy wynik budżetu od 28 lat