Morawiecki pierwszym PLpremierem z Opus Dei?

Data: 2017-12-08 05:07:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Morawiecki pierwszym PLpremierem z Opus Dei?
Data: 2017-12-08 14:41:30
Autor: Stokrotka
Morawiecki pierwszym PLpremierem z Opus Dei?
Opus Dei to kościelne UB.
Od dziś strah wyjść na ulicę.
Kiedyś w TV , dużo delikatniej powiedział o tym  Krzaklewski.
Zdaje się dlatego wycofał się z polityki.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2017-12-09 09:11:11
Autor: stevep
W dniu 2017-12-08 o 14:41, Stokrotka pisze:
Opus Dei to kościelne UB.
Od dziś strah wyjść na ulicę.
Kiedyś w TV , dużo delikatniej powiedział o tym  Krzaklewski.
Zdaje się dlatego wycofał się z polityki.

Ty tu mnie strahami strahać będziesz, a ja gore.

--
stevep

Morawiecki pierwszym PLpremierem z Opus Dei?