Morawiecki: serce rośnie, jak piramidy finansowe dymają Polaków w d...

Data: 2020-08-27 03:02:12
Autor: japanizer
Morawiecki: serce rośnie, jak piramidy finansowe dymają Polaków w d...
Najpierw Morawiecki zachwalał Getback (Polacy wydymani na kilka miliardów złotych, winnych brak), teraz zachwala kolejną piramidę finansową:

https://www.money.pl/gospodarka/premier-chwalil-firme-ktora-jest-pod-lupa-uokik-i-nadzoru-finansowego-6547467421543040a.html

Premier chwalił firmę, która jest pod lupą UOKIK i nadzoru finansowego

Chodzi o łódzkiego SelfMakera. Premier Mateusz Morawiecki w czerwcu odwiedził firmę, choć już wtedy przyglądały jej się UOKIK i Urząd Komisji Nadzoru Finansowego. Podejrzewają, że to piramida finansowa.

W UKNF wątpliwości wzbudziły dwie kwestie. Po pierwsze, w przedsięwzięcie zaangażowanych jest wiele osób, które wcześniej promowały piramidy finansowe. Po drugie, jednym z udziałowców SelfMakera jest fundusz wpisany na listę ostrzeżeń publicznych KNF. SelfMaker - jak wskazuje "DGP" - ma dwa oblicza.. Łódzka spółka zajmuje się produkcją, ale zarejestrowany w Dubaju podmiot zależny oferuje "wirtualne akcje" łódzkiego podmiotu. Zasada jest prosta: im więcej osób namówisz na te ,,akcje", tym więcej zarobisz. A najlepsi w namawianiu dostaną zegarki Rolex i luksusowe auto.

Premier odwiedził spółkę 24 czerwca 2020 r. - Gdy mam okazję zobaczyć, co robi taka firma jak SelfMaker, to jestem pełen najbardziej optymistycznych myśli co do przyszłości gospodarczej Polski - mówił wtedy Mateusz Morawiecki.

Data: 2020-08-27 13:29:52
Autor: u2
Morawiecki: serce rośnie, jak piramidy fin ansowe dymają PolakĂłw w d...
W dniu 27.08.2020 o 12:02, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ubek japa wycina co mu nie pasi:))))))))))))))

- To oczywiste, że premier nie wiedział, iż idzie do podmiotu będącego pod ostrzałem urzędów. Należy jednak poprawić procedury, by takie sytuacje się nie powtarzały - komentuje szef sejmowej komisji sprawiedliwości Marek Ast (PiS).

Data: 2020-08-27 16:18:30
Autor: Frakon
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5f479931$0$515$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

- To oczywiste, że premier nie wiedział, iż idzie do podmiotu będącego pod ostrzałem urzędów. Należy jednak poprawić procedury, by takie sytuacje się nie powtarzały - komentuje szef sejmowej komisji sprawiedliwości Marek Ast (PiS).

"premier nie wiedział," - hahahaha, Wódz Kaczyński mu nie powiedział,
to nie wiedział. Wódz Kaczyński nie powiedział, bo tak było lepiej dla Wodza.

"poprawić procedury" - poprawiają, poprawiaja i poprawić nie mogą - typowe
dla PiSkomuny. W PRL komunie było tak samo.

Data: 2020-08-27 17:17:35
Autor: u2
Morawiecki: serce rośnie, jak piramidy fin ansowe dymają PolakĂłw w d...
W dniu 27.08.2020 o 16:18, Frakon pisze:
W PRL komunie było tak samo.

to ty komuszek z PRL szpuncik ?:))))))

Data: 2020-08-28 08:33:33
Autor: Runt
W dniu 2020-08-27 o 13:29, pijaczyna u2 pisze:

- To oczywiste, że premier nie wiedział, iż idzie do podmiotu będącego pod ostrzałem urzędów.

Buuuhahhahahahhahahhahahhahaaaaaaaaaaa!

http://100aferpis.pl/

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-28 08:31:17
Autor: Runt
W dniu 2020-08-27 o 12:02, japanizer@japanizer.org pisze:
Najpierw Morawiecki zachwalał Getback (Polacy wydymani na kilka miliardów złotych, winnych brak), teraz zachwala kolejną piramidę finansową:

Za chwalenie zawsze coś mu tam kapnęło. Na hiszpańskie wakacje będzie na kieszonkowe. Elekorat PiS w całości POpiera działania premiera.

http://100aferpis.pl/