Mord polityczny w Kraju UE

Data: 2010-10-20 09:07:09
Autor: Zahir
Mord polityczny w Kraju UE

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3bcec61a-6569-4816-bf7c-32613f5957a5l8g2000yql.googlegroups.com...
" Wyobraziłem sobie, że wracam po zmroku do domu. Napotykam na swej
drodze kilku młodzieniaszków, którzy proszą mnie o papierosa i pytają
skąd idę. Ja tego papierosa autentycznie nie mam, ale mówię, że wracam
spod siedziby lokalnego PIS-u, gdzie złożyłem kwiaty...
No i teraz się zastanawiam:
Dostałbym w mordę, czy też by mi odpuszczono ?
W Czechach i na Słowacji biją Cyganów. Rasowo.
W Polsce morują opozycję. Politycznie.

Kto kogo zamordował "politycznie"? Jesteś aż tak naiwny, że wierzysz w te bajdy medialne? Ty grupowy bandyta stosujesz metodę łapać złodzieja! Pfuuu!

--

Zahir

Mord polityczny w Kraju UE