Morde w kubeł!

Data: 2016-05-10 05:40:16
Autor: Ciemny Lód
Morde w kubeł!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zaradkiewicz-zakazujac-mi-wypowiadania-sie-odmawia-mi-sie-tez-prawa-obrony/sh6j5k

Zakazując mi wypowiadania się, odmawia mi się też prawa obrony - skomentował decyzję władz TK dr hab. Kamil Zaradkiewicz. - Moje wypowiedzi mieściły się w kanonie, nie uważam, że powinienem rezygnować - dodał podczas rozmowy w TVP Info Zaradkiewicz, łamiąc w ten sposób zakaz wystąpień publicznych."

PiS powinno zabronić otwierania dzioba przez kogokolwiek jeżeli nie uzyska zgody prezesa albo Rydzyka. PRL to nie była komuna, komuna jest teraz.

CL

Data: 2016-05-11 04:26:54
Autor: stevep
Morde w kubeł!

[...]