[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media

Data: 2009-08-11 16:34:09
Autor: krzysiek82
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
mech pisze:
http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_kim_innym_niz_to_opisuja_media.html Pozdrawiam,
mech

"Głównymi przyczynami są: bezmyślność, skrajna głupota, kretynizm, debilstwo, idiotyzm i durnota kierujących samochodami osobowymi."

Austriacy już sobie z tym poradzili, ale to mądry naród jest a my epoka kamienia łupanego. Widać to zwłaszcza po wypowiedziach debili na CB. Osoba która widzi wykroczenie które naraża innych na niebezpieczeństwo powinna od razu reagować i powiadamiać o tym fakcie odpowiednie służby i jest to godne pochwały a w polsce na takie osoby mówi się kapusie.

--
Krzysiek82

Data: 2009-08-11 16:55:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
Hello krzysiek82,

Tuesday, August 11, 2009, 4:34:09 PM, you wrote:

http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_kim_innym_niz_to_opisuja_media.html
"Głównymi przyczynami są: bezmyślność, skrajna głupota, kretynizm,
debilstwo, idiotyzm i durnota kierujących samochodami osobowymi."

Jasne - TIRmani świętoszki...

Austriacy już sobie z tym poradzili,

M.in. stawiając dla Polaków i Czechów wielkie tablice, że trzeba
jechać przy prawej krawędzi jezdni. I to na drodze bez asfaltowego
pobocza. Każdy, który jechał taką drogą przez Austrię musi przyznać,
że taki drobiazg wystarczy do zapewnienia płynności jazdy i
nietworzenia się konduktów nawet na krętych drogach.

ale to mądry naród jest a my epoka kamienia łupanego. Widać to
zwłaszcza po wypowiedziach debili na CB.

Masz jakiś problem z CB?

Osoba która widzi wykroczenie które naraża innych na niebezpieczeństwo powinna od razu reagować i powiadamiać o tym fakcie odpowiednie służby i

Telefon by mi się zagotował. Szczególnie przy kablowaniu TIRmanów,
którym za ciężko spojrzeć w lusterko przy zmianie pasa na
autostradzie. Barierki energochłonne na A4 potwierdzają.

jest to godne pochwały a w polsce na takie osoby mówi się kapusie.

"W _P_olsce", łaskawco.

--
Best regards,

Data: 2009-08-11 18:56:45
Autor: Robert Rędziak
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
On Tue, 11 Aug 2009 16:55:54 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

[...]

 Oczywiście że nie, bo uniemożliwiali zapierdalanie
 niskoprzelatującemu, świętemu Lanosowi... Jeszcze tylko brakuje,
 żebyś zaczął pomstować na motocyklistów ;>

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-08-12 08:58:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
Hello Robert,

Tuesday, August 11, 2009, 8:56:45 PM, you wrote:

[...]

Ty sobie żartujesz a przejedź się kiedyś A4 i zobacz, jak zmasakrowane
są barierki energochłonne i ile jest śladów awaryjnego hamowania na
lewym pasie. Poza tym - oni sobie nawzajem takie psikusy robią - nie
tylko "świętym Lanosom"...

Jeszcze tylko brakuje, żebyś zaczął pomstować na motocyklistów ;>

Na szczęście ich jest mniej i jeżdżą szybciej. Choć idioci też się
trafiają. Rzadziej niż wśród TIRmanów.

--
Best regards,

Data: 2009-08-12 09:24:31
Autor: Arek (G)
RoMan Mandziejewicz pisze:
[...]

Koleś zapierdala ile fabryka da, przytunigowanym przystankiem i to jest wina TIR'ów?

A.

Data: 2009-08-12 10:50:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
Hello Arek,

Wednesday, August 12, 2009, 9:24:31 AM, you wrote:

[...]

Problem ze zrozumieniem prostego tekstu? Piszę - TIRmani sobie
nawzajem robią psikusy ze zjazdami na lewy pas. Nie wierzysz - pojeźdź
trochę A4.

--
Best regards,

Data: 2009-08-12 11:44:17
Autor: Arek (G)
RoMan Mandziejewicz pisze:
[...]

Oczywiście, robią to specjalnie. Widzi w lusterku, że ktoś się zbliża i od razu zjeżdża na drugi pas. Dobrze zrozumiałem?

A.

Data: 2009-08-12 12:09:58
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, August 12, 2009, 11:44:17 AM, you wrote:

[...]

Cofnij się w tym wątku o parę postów i znajdziesz moje twierdzenie:
"TIRmanów, którym za ciężko spojrzeć w lusterko przy zmianie pasa na
autostradzie". To nie moja wina, że obcięto wcześniej cytat.

--
Best regards,

Data: 2009-08-12 21:29:26
Autor: DoQ
Arek (G) pisze:

Oczywiście, robią to specjalnie. Widzi w lusterku, że ktoś się zbliża i od razu zjeżdża na drugi pas. Dobrze zrozumiałem?

Jakis czas temu pisalem o tym. W niektorych regionach (np. śląsk) zachowuja sie dokladnie tak jakby robili to specjalnie. Droga jakosci ekspresowej, za toba nic nie jedzie(!), a typ bierze sie za wyprzedzanie z roznica 1km/h  w momencie kiedy jestes juz 20metrow za nim. I to nie raz ani nie dwa razy.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-12 22:26:14
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 12 Aug 2009 09:24:31 +0200, Arek (G) napisał(a):

Koleś zapierdala ile fabryka da, przytunigowanym przystankiem i to jest wina TIR'ów?

A obejrzyj sobie: http://www.youtube.com/watch?v=8bAC5yyBWAQ

Nie, wcale nie zajechał. I oczywiście moje służbowe Berlingo to tuningowany
przystanek, który jedzie czysta na kole. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-12 22:56:55
Autor: DoQ
Adam Płaszczyca pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=8bAC5yyBWAQ Nie, wcale nie zajechał. I oczywiście moje służbowe Berlingo to tuningowany
przystanek, który jedzie czysta na kole.

Dokladnie to mialem na mysli w poscie powyzej.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-13 09:49:22
Autor: Arek (G)
DoQ pisze:
Adam Płaszczyca pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=8bAC5yyBWAQ Nie, wcale nie zajechał. I oczywiście moje służbowe Berlingo to tuningowany
przystanek, który jedzie czysta na kole.

Dokladnie to mialem na mysli w poscie powyzej.

Zgadzam się, że takich oszołomów pełno, sam nie raz miałem podobny przypadek. Ale i tak uważam, że zapierdalaczy jest więcej.

A.

Data: 2009-08-13 17:08:32
Autor: Krystian Zaczyk
Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał:

DoQ pisze:
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Obliczenie w/g słupków początkowej prędkości pojadu filmującego
(prawe co 50 m, lewe co 100) daje wynik ponad 150/h. ;-)

Krystian

Data: 2009-08-14 00:22:54
Autor: DoQ
Krystian Zaczyk pisze:

Obliczenie w/g słupków początkowej prędkości pojadu filmującego
(prawe co 50 m, lewe co 100) daje wynik ponad 150/h. ;-)

Nawet jesli, to ?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-17 22:27:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 13 Aug 2009 17:08:32 +0200, Krystian Zaczyk napisał(a):

[...]

A teraz powiedz - przez jaki czas widać lusterko TIR-a, co jest również
czasem, w jakim kierujący ciężarówką widział, a raczej powinien widzieć
nadjeżdżający pojazd?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-18 10:16:40
Autor: Krystian Zaczyk
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał:

[...]

Ależ ja nie twierdzę, ze kierowca tira wyjechał, bo nie zobaczył zbyt szybko
jadacego samochodu.
Wręcz odwrotnie. ;-)

Krystian

Data: 2009-08-17 22:26:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 13 Aug 2009 09:49:22 +0200, Arek (G) napisał(a):

Dokladnie to mialem na mysli w poscie powyzej.

Zgadzam się, że takich oszołomów pełno, sam nie raz miałem podobny przypadek. Ale i tak uważam, że zapierdalaczy jest więcej.

Sugerujesz, że na autostradzie jest wielu kierujących jadących ponad
250km/h, która to prędkość może być przyczyną niezauważenia pojazdu
nadjeżdżającego z tyłu?
Bo tak przy mniejszej, to pojazd nadjeżdżający widac przez przynajmniej
kilka sekund, a to wystarcza do spostrzeżenia go. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-13 10:55:35
Autor: R2r
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Uważaj, bo zaraz się dowiesz, że zap*lałeś jak nie wiem co i jeszcze masz pretensje do Bogu ducha winnego kierownika Tira, który "przecież włączył kierunek, to gdzie się pchasz?". ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-08-17 22:28:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 13 Aug 2009 10:55:35 +0200, R2r napisał(a):

[...]

No ba, zobacz sobie komentarze do innych filmików na YT jakie wrzucałem ;)

Jednak kamerka i rejestrator to fajna rzecz ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-08-12 09:19:28
Autor: Robson
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media

Masz jakiś problem z CB?

Ja mam problem z CB - powszechnie panujace buractwo. Nie mozna wlaczyc radia na dluzej niz 10 minut zeby jakas k***wa nie poleciala. I wez tu jedz z rodzina. Informacje, ze na wahadelku jest gigantyczny korek, czy jest wypadek i droga zablokowana sa wazne, szczegolnie gdy sie jedzie z dziecmi. Czy to nie jest problem?  Ale to juz OT ;)

Data: 2009-08-12 09:25:24
Autor: Arek (G)
Robson pisze:

[...]

To jest samo życie, jak Twoja rodzina jest taka delikatna, to kup bilet na pociąg...

A.

Data: 2009-08-12 00:31:06
Autor: badzio
On 12 Sie, 09:25, "Arek (G)" <a...@bbbb.pl> wrote:
Robson pisze:

> [...]
> dziecmi. Czy to nie jest problem?  Ale to juz OT ;)

To jest samo życie, jak Twoja rodzina jest taka delikatna, to kup bilet

Tia... w pociagu pelna kultura. Ja rozumiem Robsona. Nie w kazdym domu
dzieci od malenkosci przyzwyczajane sa do przeklenstw.

Data: 2009-08-12 09:43:31
Autor: Arek (G)
badzio pisze:

[...]

Ja też trochę rozumiem, ale nie rozumiem takiego idiotycznego jęczenia. Nie chcesz aby dzieci słuchały przekleństw, nie włączaj CB, zamknij je w piwnicy, przecież wszędzie wszyscy zachowuję się nieodpowiednio.

a.

Data: 2009-08-12 01:59:41
Autor: WS
On 12 Sie, 09:43, "Arek (G)" <a...@bbbb.pl> wrote:

Ja też trochę rozumiem, ale nie rozumiem takiego idiotycznego jęczenia.
Nie chcesz aby dzieci słuchały przekleństw, nie włączaj CB

....albo podepnij sluchawke ;)

WS

Data: 2009-08-12 10:19:56
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
  > To jest samo życie, jak Twoja rodzina jest taka delikatna, to kup bilet
na pociąg...

A.

To nie jest samo życie a totalny brak kultury i zwykłe buractwo.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 11:46:03
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:
Arek (G) pisze:
 > To jest samo życie, jak Twoja rodzina jest taka delikatna, to kup bilet
na pociąg...

To nie jest samo życie a totalny brak kultury i zwykłe buractwo.

Pewnie jesteś z tych, co wchodzą do pubu, dla jakiś "robotników" i mają pretensję, że piją piwo, palą papierosy i się głośno zachowują.

Burak to ten, kto wymusza na innych własne widzimisię.

A.

Data: 2009-08-12 11:52:20
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:h5u30r$4j8$2inews.gazeta.pl...
krzysiek82 pisze:
Arek (G) pisze:
> [...]

Burak to ten, kto wymusza na innych własne widzimisię.

Kultura to własne widzimisie i ktoś kto jej wymaga jest burakiem?
O dżisus !!!!!

Nie mogę tego czytać.
PLONK !!!!

Data: 2009-08-12 12:16:00
Autor: krzysiek82
Cavallino pisze:
Kultura to własne widzimisie i ktoś kto jej wymaga jest burakiem?
O dżisus !!!!!

Nie mogę tego czytać.
PLONK !!!!

Cavallino także nie wierze w to co czytam, upadek społeczeństwa z takim podejściem to tylko kwestia czasu :) Sami sobie ludzie obniżają komfort życia.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 15:00:17
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:
Cavallino pisze:
[...]

Jasne, wszyscy co myślą inaczej niż ja to buraki i chamy. Bo ja wielki Pan - kultura to ja.

Ale o co chodzi z obniżaniem komfortu życia? Zaraz zaraz, kumam, jeśli myślę inaczej niż Ty i Cavallino, to jestem burakiem i kretynem, pewnie jeszcze złodziejem pijakiem i chamem czyli żyje mi się wyjątkowo niekomfortownie. No tak, przecież to oczywiste.

Nawet jesteście śmieszni.

A.

Data: 2009-08-12 15:12:27
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
Jasne, wszyscy co myślą inaczej niż ja to buraki i chamy. Bo ja wielki Pan - kultura to ja.

Tego nie napisałem.

[...]

Tego też nie napisałem, zacznij wyciągać wnioski, ja nikogo nie obrażam bo w sumie nikogo tu osobiście nie znam, żeby mieć jakąś opinię w tym temacie. Jedyne co mogę zrobić to mieć pewne wyobrażenie o niektórych.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 14:57:25
Autor: Arek (G)
Cavallino pisze:

> [...]

Burak to ten, kto wymusza na innych własne widzimisię.

Kultura to własne widzimisie i ktoś kto jej wymaga jest burakiem?

Stary, Ty potrafisz w ogóle czytać? Nie pytam o czytanie ze zrozumieniem ale o umiejętność jako taką w ogóle?

Nie mogę tego czytać.
PLONK !!!!

Co robić? Czytać? Nie masz pojęcia czym jest ta umiejętność. Co zresztą pokazałeś powyżej (i nie tylko).

A.

Data: 2009-08-12 14:59:17
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
Co robić? Czytać? Nie masz pojęcia czym jest ta umiejętność. Co zresztą pokazałeś powyżej (i nie tylko).

A.

Ośmieszasz się, przez takich ludzi grupy dyskusyjne podobnie jak CB schodzą na psy.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 15:02:45
Autor: Arek (G)
krzysiek82 pisze:

Co robić? Czytać? Nie masz pojęcia czym jest ta umiejętność. Co zresztą pokazałeś powyżej (i nie tylko).

Ośmieszasz się, przez takich ludzi grupy dyskusyjne podobnie jak CB schodzą na psy.

Mógłbyś zdefiniować co znaczy schodzenie na psy grup dyskusyjnych tudzież CB (bardziej grup bo CB nie używam, więc nie wiem).

W sumie już odpowiedziałeś, jeśli ktoś myśli inaczej niż Ty, to zaniża poziom ogólnie. Przecież każdy kto myśli inaczej to głupek. A głupek z definicji jest głupkiem, to jest fakt a z faktami nie dyskutujemy.

A.

Data: 2009-08-12 15:20:08
Autor: krzysiek82
Arek (G) pisze:
[...]

Także tego nie napisałem, a twierdzisz tak zapewne bo jesteś teraz zdenerwowany. Od lat jestem na grupach dyskusyjnych i obserwuje dosyć szybki spadek jakości prowadzonych dyskusji. Niestety chyba tak to bywa im więcej ludzi ma dostęp tym większy bałagan się robi. Wszystko przez coraz powszechniej dostępny Internet :) Reasumując nie każdy myślący inaczej to głupek. Po prostu wyrażam swoje opinie, a że wynika z nich, że niektórzy trochę nie dorośli do poziomu rozmowy to już inna kwestia.
Doskonałym przykładem tego jest wypisywanie przez niektórych określenia państwo policyjne wobec sytuacji w naszym kraju. Te osoby nie mają pojęcia o czym piszą. Ktoś może powiedzieć, przecież po nicku wynika, że młody jesteś więc także nie wiesz. Fakt z praktyki nie wiem, ale stosowną wiedzę starałem się posiąść z lekcji historii i książek.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 19:23:12
Autor: Mirosław Habarta
Robson pisze:

[...]

A te twoje dzieci to na podwórko wychodzą czasem, czy pod kloszem chowane ?
Bo ja ostatnio robiłem coś przed blokiem i miałem okazję się przysłuchać
rówieśnikom mojego 11-letniego synka. Ja pie***lę, tyle to się dawno nie nasłuchałem.
I to żadan patologia nie była, zwykłe normalne dzieciaki...

Data: 2009-08-12 19:03:14
Autor: Tomek Kańka
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
Mirosław Habarta <Miroslaw.Habarta@pols.pl> napisał(a)
Robson pisze:

[...]

I co, zrobiłeś coś, czy czekasz, aż Twoje też się będą tak zachowywać?

IMHO nie odróşniasz normy od patalogii.

--
Tomek Kańka

Data: 2009-08-12 21:34:09
Autor: DoQ
[press] Morderca jest kim innym niż to opis ują media
Tomek Kańka pisze:
I co, zrobiłeś coś, czy czekasz, aż Twoje też się będą tak zachowywać? IMHO nie odróżniasz normy od patalogii.

Juz nie dziwie sie skad sie biora siksy rzucajace miechem na prawo i lewo, to sie teraz nazywa bezstresowym wychowaniem (czy jakos tak) ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-12 20:08:46
Autor: masti
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
Dnia pięknego Wed, 12 Aug 2009 21:34:09 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

Tomek Kańka pisze:
[...]

masz dzieci?
bo moje dobrze wiedzą co znaczą te słowa choć ich nie używają. I parę kurew na CB nie robi na nich wrażenia.

PS: jak mawiał mój ojciec wszytko trzeba poznać, nie musisz uzywać.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-12 20:28:41
Autor: Tomek Kańka
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
masti <gone@to.hell> napisał(a)

Tomek Kańka pisze:
[...]

Masz rację, ale te dzieci skądś się muszą dowiedzieć, że coś jest złe. I
najprościej im o tym po prostu powiedzieć.

Ale to całkiem NTG więc z mojej storny EOT.

--
Tomek

Data: 2009-08-12 22:12:46
Autor: DoQ
masti pisze:

masz dzieci?
bo moje dobrze wiedzą co znaczą te słowa choć ich nie używają. I parę kurew na CB nie robi na nich wrażenia. PS: jak mawiał mój ojciec wszytko trzeba poznać, nie musisz uzywać.

2-3 latek rozumie znaczenie slow "spierdalaj chuju z lewego pasa" ?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-12 20:48:48
Autor: masti
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
Dnia pięknego Wed, 12 Aug 2009 22:12:46 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

masti pisze:

[...]

nie, no może "chuju". I czy jak to usłyszy to mu się coś stanie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-12 23:03:38
Autor: DoQ
masti pisze:

wszytko trzeba poznać, nie musisz uzywać.
2-3 latek rozumie znaczenie slow "spierdalaj chuju z lewego pasa" ?
nie, no może "chuju". I czy jak to usłyszy to mu się coś stanie?

Po co taki maluch ma sie uczyc i powtarzac? Zdazy jeszcze.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-08-12 21:28:49
Autor: masti
[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media
Dnia pięknego Wed, 12 Aug 2009 23:03:38 +0200, osobnik zwany DoQ wystukał:

masti pisze:

[...]

po pierwsze jak mam radio koło siebie to niekoniecznie usłyszy/zrozumie, po drugie, nawet nie wiesz co dzieci z przedszkola przynoszą :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-13 11:04:16
Autor: R2r
masti pisze:
po pierwsze jak mam radio koło siebie to niekoniecznie usłyszy/zrozumie, po drugie, nawet nie wiesz co dzieci z przedszkola przynoszą :)

Ok. Czyli jeżeli w... sklepie, autobusie, tramwaju i wielu jeszcze innych miejscach ktoś koło Ciebie puszcza śmierdzące bąki, to udajesz, że nie czujesz i przechodzisz nad tym do porządku dziennego, tak?
Są pewne zasady współżycia i to samo dotyczy publicznego pasma radiowego. Nie ma znaczenia, czy dziecko wie, czy nie, co określone słowa znaczą. Chodzi o to, że bluzgi na CB są takimi samymi śmierdzielami jak te powyżej opisane i dla większości jednak stają się uciążliwe. Nie znaczy to że dla kilku, którzy muszą pobluzgać bo za mało innych słów znają, pozostali mają wyłączać radio, uciekać z miejsc publicznych itp.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-08-11 21:03:21
Autor: J.F.
[press] Morderca jest kim innym niż to opisujš media
On Tue, 11 Aug 2009 16:34:09 +0200,  krzysiek82 wrote:
"Głównymi przyczynami są: bezmyślność, skrajna głupota, kretynizm, debilstwo, idiotyzm i durnota kierujących samochodami osobowymi."

Austriacy już sobie z tym poradzili, ale to mądry naród jest a my epoka

Poradzili ? Ilosc wypadkow u nich spada systematycznie i rowno od lat.
Rowno - zadnych gwaltownych zmian. Leciutkie zachwianie zanotowali jak
wprodzili obowiazek jazdy na swiatlach.

[...]

Ale ja z reguly nie widze takowych ktore by narazaly na
niebezpieczenstow. przekroczen predkosci i wyprzedzan na ciaglej linii
nie licze, bo jak dobrze zrobione to nie narazaja :-)

J.

Data: 2009-08-12 00:59:25
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 11 Aug 2009 16:34:09 +0200, krzysiek82 napisał(a):

Osoba która widzi wykroczenie które naraża innych na niebezpieczeństwo powinna od razu reagować i powiadamiać o tym fakcie odpowiednie służby i

Po trzecim razie, kiedy powiadomisz, a ote słuzby oleją to już Ci
przejdzie. --

[press] Morderca jest kim innym niż to opisują media