Mordercy!

Data: 2011-03-08 10:55:23
Autor: D. J. MC Donald Musk
Mordercy!
http://www.youtube.com/watch?v=Ww1vZ0WCX-A&feature=player_embedded

--
 Gdy obstrukcjoniści staną się zbyt irytujący, nazwijcie ich
 faszystami, nazistami albo antysemitami. Skojarzenie to, wystarczająco
 często powtarzane, stanie się faktem w opinii publicznej."
- dyrektywa Stalina z 1943 r. :-)
"Język Polski to język ciągłej konspiracji. Dokąd my żyjemy, okiełznać się go okupantowi nie da." Wislawus
"Przysięgam Polakom, że każdy kto w moim rządzie zaproponuje podwyżkę
podatków, zostanie przeze mnie osobiście wyrzucony". Donald Tusk 2007.
-- -- -- -- -
Co ty możesz zarzucić Urbanowi?
Przecież to najuczciwszy facet pod słońcem.*Idzikowski 2010.11.10

Data: 2011-03-08 11:06:59
Autor: u2
Mordercy!

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:il4udj$1tuu$1news.ett.com.ua...
[...]