Mordercza brzoza

Data: 2011-09-02 21:07:42
Autor: pluton
Mordercza brzoza
Mimo że przecięcie tępym pniem dziesięć razy szerszego od drewna kawałka
blachy wydaje się sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem, to jednak teoria
trzymała się mocno, bo jej elementy pasowały do siebie, jak ulał.

To byla specjalna Brzoza Pancerna z Trzeciego Smolenskiego Pulku Brzoz
Pancernych
imienia Borysa Jelcyna.

Nullification

Data: 2011-09-02 19:17:10
Autor: obserwator
Mordercza brzoza
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

To byla specjalna Brzoza Pancerna z Trzeciego Smolenskiego Pulku Brzoz
Pancernych
imienia Borysa Jelcyna.

... a teraz idz do kasy po dwa zeta.

Data: 2011-09-02 21:56:02
Autor: pluton
Mordercza brzoza
> To byla specjalna Brzoza Pancerna z Trzeciego Smolenskiego Pulku Brzoz
> Pancernych
> imienia Borysa Jelcyna.

.. a teraz idz do kasy po dwa zeta.

A u was ile placa ? 20 rubli ?

Nullification

Data: 2011-09-03 00:39:56
Autor: obserwator
Mordercza brzoza
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
A u was ile placa ? 20 rubli ?

idioto,przeciez bronisz ruskich klamstw i matactw jak Moskwy.
Stosujesz tak prymitywna,prostacka erystyke, ze zal mi ciebie.

W OROMO frajerze pracowales i dorabiasz teraz w sieci ?

Data: 2011-09-03 07:24:04
Autor: Leprechaun
Mordercza brzoza

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3rt0s$d3j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co to za organizacja to OROMO? Dziadek mówi, że jakaś białoruska milicja. Brano do niej wyjatkowych skurwysynów i debili. Masz stamtąd emeryturę czy rentę?

BomBel

Data: 2011-09-03 07:31:05
Autor: jadrys
Mordercza brzoza
W dniu 2011-09-03 07:24, Leprechaun pisze:

Co to za organizacja to OROMO? Dziadek mówi, że jakaś białoruska milicja. Brano do niej wyjatkowych skurwysynów i debili. Masz stamtąd emeryturę czy rentę?

BomBel

Nie brano, tylko samemu trzeba było do niej sie zapisać. Ochotnicza jest nawet w nazwie. Ale w jednym masz rację trzeba było być wyjątkowym sq**synem żeby do niej należeć.

Data: 2011-09-03 08:59:27
Autor: u2
Mordercza brzoza
W dniu 2011-09-03 02:39,  obserwator pisze:
W OROMO frajerze pracowales i dorabiasz teraz w sieci ?

No wiesz ma rodzinke, musi ja jakos utrzymac, a naczalstwo chwali
miernych, biernych, ale wiernych :)

Data: 2011-09-03 11:27:14
Autor: Leprechaun
Mordercza brzoza

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e61d050$0$3496$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-09-03 02:39,  obserwator pisze:
W OROMO frajerze pracowales i dorabiasz teraz w sieci ?

No wiesz ma rodzinke, musi ja jakos utrzymac, a naczalstwo chwali
miernych, biernych, ale wiernych :)

Zwłaszcza tych, którzy za PRL byli kuratorem oświaty w wojewódzkim mieście, a później dyrektorem upadłego PGR. Zamiotłeś już chodniki?

BomBel

Data: 2011-09-03 02:24:18
Autor: stevep
Mordercza brzoza
Dnia 02-09-2011 o 21:17:10  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

A ty do kibla pokonać zatwardzenie.

--
stevep

Data: 2011-09-03 07:22:45
Autor: Leprechaun
Mordercza brzoza

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j3ra3l$qmg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawa masz robotę białoruski sługusie.

BomBel

Mordercza brzoza