Morderczy

Data: 2011-03-19 20:41:19
Autor: jadrys
Morderczy

wielbiciele Ĺźab i robakĂłw. Zamordowaliście ludzi broniących porządku w swoim kraju i nic ktĂłrzy wam nic nie zrobili,  a nie zniszczyliście cele.

http://konflikty.wp.pl/title,Francuskie-samoloty-ostrzelaly-czolgi-w-Libii-cel-zniszczony,wid,13240649,wiadomosc.html?ticaid=1bf9d

Data: 2011-03-19 14:12:11
Autor: Antenka
Morderczy
On 19 Mar, 20:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
wielbiciele żab i robaków. Zamordowaliście ludzi broniących porządku w
swoim kraju i nic którzy wam nic nie zrobili,  a nie zniszczyliście cele.

http://konflikty.wp.pl/title,Francuskie-samoloty-ostrzelaly-czolgi-w-...

Francuski żyd i mason Sarkozy w akcji. Mnie to za bardzo nie
dziwi.  :-/

Antenka

Data: 2011-03-19 22:32:29
Autor: Grzegorz Z.
Morderczy
Antenka napisał:

[...]

I Cameron! I Cameron!

Data: 2011-03-19 22:56:32
Autor: jadrys
Morderczy
W dniu 2011-03-19 22:32, Grzegorz Z. pisze:
Antenka napisał:

[...]

Francuski Ĺźyd i mason Sarkozy w akcji. Mnie to za bardzo nie
dziwi.  :-/
I Cameron! I Cameron!

Diaz? - Niezła, ale gdzie jej tam do Antenki!

Data: 2011-03-20 10:37:35
Autor: u2
Morderczy
W dniu 2011-03-19 23:13, Grzegorz Z. pisze:

Francuski żyd i mason Sarkozy w akcji. Mnie to za bardzo nie
dziwi.  :-/
I Cameron! I Cameron!

Diaz?

Nie, James.

David :

http://pl.wikipedia.org/wiki/David_Cameron

Data: 2011-03-20 22:17:57
Autor: Grzegorz Z.
Morderczy
I co z tym linkiem do mojej wypowiedzi w której twierdzę że wyrzucili mnie
z jehowych za pedalstwo?

Data: 2011-03-20 17:33:10
Autor: jadrys
Morderczy

Antenka napisał:

[...]

No tak, - James też przystojny, jednak mi osobiście podobają się tylko kobitki.

Data: 2011-03-19 22:58:12
Autor: jadrys
Morderczy
W dniu 2011-03-19 22:12, Antenka pisze:
[...]

Wiesz Antenko, miałem jeszcze do niedawna dobre zdanie o tej mendzie, co ze wstydem przyznaję. :-( Jedynie pozostaje mieć nadzieję że w następnych wyborach Francuzi kopną go w tyłek. A przy takim kurduplu bez funkcji Carla na pewno nie zostanie. ;-)

Data: 2011-03-19 15:47:42
Autor: Antenka
Morderczy
On 19 Mar, 22:58, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

[...]

No cóż wtedy będzie na jej garnuszku  ;-o

Antenka

P.s. Oni wszyscy są zaprzedani złemu - jemu służą. To są ludzie
totalnie zniewoleni. Narzędzia w ręku organizacji spod znaku fartuszka
i kielni, która dopuściła ich do sprawowania władzy, wyniosła na
piedestał. Także tego kurdupla.

Data: 2011-03-20 17:32:55
Autor: jadrys
Morderczy
W dniu 2011-03-19 23:47, Antenka pisze:
On 19 Mar, 22:58, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Wiesz Antenko, miałem jeszcze do niedawna dobre zdanie o tej mendzie, co  ze wstydem przyznaję. :-( Jedynie pozostaje mieć nadzieję Ĺźe w
następnych wyborach Francuzi kopną go w tyłek. A przy takim kurduplu
bez funkcji Carla na pewno nie zostanie. ;-)<

No cóş wtedy będzie na jej garnuszku  ;-o

[...]

Tak, niewątpliwie coś w tym jest. Ktoś tymi pajacykami steruje, i nie są to na pewno wyborcy.. :-(

Data: 2011-03-20 10:39:21
Autor: u2
Morderczy
W dniu 2011-03-19 22:12, Antenka pisze:
Francuski żyd i mason Sarkozy w akcji. Mnie to za bardzo nie
dziwi.

W końcu musi poprawić notowania. Po akcji przeciwko Cyganom wziął się w
końcu za robotę i wziął się za morderców, których uwielbia
bolszewik-psychopata hadryś.

Data: 2011-03-20 07:19:24
Autor: Antenka
Morderczy
On 20 Mar, 10:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-03-19 22:12, Antenka pisze:

> Francuski yd i mason Sarkozy w akcji. Mnie to za bardzo nie
> dziwi.

W ko cu musi poprawi notowania. Po akcji przeciwko Cyganom wzi si w
ko cu za robot i wzi si za morderc w, kt rych uwielbia
bolszewik-psychopata hadry .

Ależ YouTwo chyba nie wierzysz w to co tutaj wypisujesz?!
Jakiś ty naiwniutki hi hi  :D

Myślisz, że czosnkowemu Sarkozy idzie o Kadafiego? ;-)
On jest tylko pretekstem a powód nr 1 - położenie łapy na
złożach ropy naftowej.

Pozwolę sobie zadać pytanie:

GDZIE BYŁ  SARKOZY, ŁOBAMA I INSZE MASONY WPROWADZAJĄCY NWO, KIEDY
DOCHODZIŁO  DO BRATOBÓJCZYCH  PLEMIENNYCH  WALK ( WOJNA DOMOWA JAKBY
NIE PATRZEĆ!) W KRAJACH  AFRYKAŃSKICH?!

Ginęło miliony Afrykanów przy cichej aprobacie Zachodu.
Nikt wtedy nawet małym palcem w bucie nie ruszył!
Why?!  Bo to nędzarze bez ropy, a za takich się nie bijemy - nie ma
interesu. Wtedy nie było świętego oburzenia u Sarkozy!
Przewrotne plemię żmijowe!

Antenka  :-(

Data: 2011-03-20 14:24:55
Autor: obserwator
Morderczy
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Ależ YouTwo chyba nie wierzysz w to co tutaj wypisujesz?!

Data: 2011-03-20 09:12:57
Autor: Antenka
Morderczy
On 20 Mar, 15:24, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa (a):

Ale YouTwo chyba nie wierzysz w to co tutaj wypisujesz?!
Jaki ty naiwniutki hi hi  :D

My lisz, e czosnkowemu Sarkozy idzie o Kadafiego? ;-)
On jest tylko pretekstem a pow d nr 1 - po o enie apy na
z o ach ropy naftowej.

Pozwol sobie zada pytanie:

GDZIE BY  SARKOZY, OBAMA I INSZE MASONY WPROWADZAJ CY NWO, KIEDY
DOCHODZI O  DO BRATOB JCZYCH  PLEMIENNYCH  WALK ( WOJNA DOMOWA JAKBY
NIE PATRZE !) W KRAJACH  AFRYKA SKICH?!

Gin o miliony Afrykan w przy cichej aprobacie Zachodu.
Nikt wtedy nawet ma ym palcem w bucie nie ruszy !
Why?!  Bo to n dzarze bez ropy, a za takich si nie bijemy - nie ma
interesu. Wtedy nie by o wi tego oburzenia u Sarkozy!
Przewrotne plemi mijowe!

jak laczysz twoja wiare katolicka z tym co wypisujesz na tej grupie? <

Normalnie! " Wiara i rozum - "Fides et Ratio" to dwa skrzydła, które
(...)". Przeczytaj a dowiesz się jak to robię.
Zawsze tam, gdzie doświadczenie wiary nie jest konieczne,  używam
rozumu. I po mojemu akcja Sarkozy w Libii to Mount Everest obłudy!

Antenka

'Patrzę i wiem" :-P

Data: 2011-03-20 16:38:25
Autor: obserwator
Morderczy
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a): Normalnie! " Wiara i rozum - "Fides et Ratio" to dwa skrzydła, które
(...)". Przeczytaj a dowiesz się jak to robię.
Zawsze tam, gdzie doświadczenie wiary nie jest konieczne,  używam
rozumu. I po mojemu akcja Sarkozy w Libii to Mount Everest obłudy!

aha, ale mnie juz wystarczy jak czytam twoje dyskusje z *idelalista*
jadrysiem, dla ktorego wymordowanie polskiej elity w Katyniu bylo
*sprawiedliwoscia*.

Data: 2011-03-20 17:32:14
Autor: jadrys
Morderczy
W dniu 2011-03-20 15:19, Antenka pisze:
On 20 Mar, 10:39, u2<u...@o2.pl>  wrote:
[...]

AleĹź YouTwo chyba nie wierzysz w to co tutaj wypisujesz?!
[...]

A już najgorsze to zakłamanie i robienie takich ludzi jak u2 w przysłowiowego balona. Tak go ogłupili że mnie piszącego prawdę o tym zaczyna traktować jak wroga.. :-(

Data: 2011-03-20 17:39:57
Autor: u2
Morderczy
W dniu 2011-03-20 15:19, Antenka pisze:
Myślisz, że czosnkowemu Sarkozy idzie o Kadafiego? ;-)
On jest tylko pretekstem a powód nr 1 - położenie łapy na
złożach ropy naftowej.

A agenciaki nadają tylko o ropie. Nieważne że ludzie giną.

Data: 2011-03-20 11:18:48
Autor: Antenka
Morderczy
On 20 Mar, 17:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A agenciaki nadaj tylko o ropie. Niewa ne e ludzie gin .<

 Kto jest niby tym agentem? Jaaa?!
Weź młotek i puknij się dwa razy w łeb!

Antenka

Morderczy