Mordor nonsensu

Data: 2015-11-28 23:17:18
Autor: wt
Mordor nonsensu
Zawsze od Rzeczypospolitej Polskiej ważniejsza była Polska - raz ludowa, raz narodowa, raz lumpenliberalna. Rzeczpospolita, wspólne dobro wszystkich obywateli, zawsze gdzieś ginęła. Polskie państwo zawsze było albo słabe, albo brało obywateli za pysk, uzasadniając, że są wyższe cele niż obywatelskie wartości.

To bardzo "podbudowujący" artykuł. Jeśli aż tak subtelnie trzeba potraktować przeciwnika, to pewnie nie jest on aż taki zły. Nie wiedzieć czemu po powrocie z zachodu odniosłem wrażenie, że wróciłem do miasta z prowincji. Po dawniejszym otwarciu granic i przybyciu pewnie z kilku milionów ze Związku Radzieckiego, nie słyszało się o jakichś incydentach. Podobnie obecnie, kiedy oblicza się liczbę gości z Ukrainy najakieś pół miliona, o problemach nie słychać. Ale problemy są. Szacuję, że dochody tych warstw społeczeństwa, które mnie interesują, spadły sześciokrotnie. Ludzie potrzebują, ale nie mają czym zapłacić. Bywają całe ulice z lokalami do wynajęcia. Tu już się nie da wytłumaczyć, ani nastraszyć, tu trzeba działać skutecznie. Można zakładać daleko idącą współpracę ze wszystkimi sąsiadami, ale trzeba być sprawnym i mocnym we wszystkich dziedzinach. -- -
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.

Mordor nonsensu