Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.gry.konsole   »   Mortal Kombat

Mortal Kombat

Data: 2010-06-17 01:32:06
Autor: neuro
Mortal Kombat
Data: 2010-06-17 10:03:48
Autor: kamil
Mortal Kombat


"neuro" <neuro6@gmail.com> wrote in message news:d52e3780-c67a-45e8-bcb4-40bc30c0c3a3k39g2000yqb.googlegroups.com...
http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
*wilgoć*  ;]

Wilgoc jak w glebokiej piwnicy, w ktorej ta grafika przelezala ostatnie 3 lata? :>

Data: 2010-06-17 12:15:50
Autor: alcd
Mortal Kombat
Dnia Thu, 17 Jun 2010 01:32:06 -0700 (PDT), neuro napisał(a):

http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
*wilgoć*  ;]

p.

Ble. Po przejsciu z 2D do 3D nadal to samo wrazenie, ze walcza gumowe
kukielki, nie czuc sily ciosow i jakos to takie spowolnione. No i te
fatalicje trwajace pol godziny, nudza :] W MK1 chwila moment i bylo po
zawodniku, dzialo sie.

Data: 2010-06-17 04:14:42
Autor: neuro
Mortal Kombat
On Jun 17, 12:15 pm, alcd <alucard_S...@interia.pl> wrote:

Ble. Po przejsciu z 2D do 3D nadal to samo wrazenie, ze walcza gumowe
kukielki, nie czuc sily ciosow i jakos to takie spowolnione. No i te
fatalicje trwajace pol godziny, nudza :] W MK1 chwila moment i bylo po
zawodniku, dzialo sie.


   Właśnie dlatego w nowym MK walka odbywa się w 2D :>

p.

Data: 2010-06-18 21:39:46
Autor: alcd
Mortal Kombat
Dnia Thu, 17 Jun 2010 04:14:42 -0700 (PDT), neuro napisał(a):

Ble. Po przejsciu z 2D do 3D nadal to samo wrazenie, ze walcza gumowe
kukielki, nie czuc sily ciosow i jakos to takie spowolnione. No i te
fatalicje trwajace pol godziny, nudza :] W MK1 chwila moment i bylo po
zawodniku, dzialo sie.


   Właśnie dlatego w nowym MK walka odbywa się w 2D :>

Ale mi chodzi tez o grafike niestety, ktora to nadal jest 3D. I w czasach
VF5 ssie :\

Data: 2010-06-18 23:22:16
Autor: Artur Bross
Mortal Kombat
On 2010-06-18 21.39, alcd wrote:
Dnia Thu, 17 Jun 2010 04:14:42 -0700 (PDT), neuro napisał(a):

Ble. Po przejsciu z 2D do 3D nadal to samo wrazenie, ze walcza gumowe
kukielki, nie czuc sily ciosow i jakos to takie spowolnione. No i te
fatalicje trwajace pol godziny, nudza :] W MK1 chwila moment i bylo po
zawodniku, dzialo sie.


    Właśnie dlatego w nowym MK walka odbywa się w 2D :>

Ale mi chodzi tez o grafike niestety, ktora to nadal jest 3D. I w czasach
VF5 ssie :\

A czy upiększone Monkey Island ssie również? Wszystko jest uwarunkowane gustami. Oby tych gustów jak najwięcej.

Data: 2010-06-19 13:50:25
Autor: alcd
Mortal Kombat
Dnia Fri, 18 Jun 2010 23:22:16 +0200, Artur Bross napisał(a):

Ale mi chodzi tez o grafike niestety, ktora to nadal jest 3D. I w czasach
VF5 ssie :\

A czy upiększone Monkey Island ssie również? Wszystko jest uwarunkowane gustami. Oby tych gustów jak najwięcej.

MI po tuningu wyglada zacnie ale za to MK nowy IMO tak jakby w sferze
grafiki zatrzymal sie w rozwoju. Moze gdyby polaczyc ostrosc
wysokorozdzielczej grafiki 2D z Guilty Gear i plynnosc animacji Street
Fightera 3 to bylaby nowa jakosc. Pomarzyc dobra rzecz :]

Data: 2010-06-17 13:41:14
Autor: szczebel
Mortal Kombat
Użytkownik "neuro" <neuro6@gmail.com> napisał w wiadomości news:d52e3780-c67a-45e8-bcb4-40bc30c0c3a3k39g2000yqb.googlegroups.com...
http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
*wilgoć*  ;]


Noooo... Też mi się podoba :)

--
szczebel

Data: 2010-06-17 14:04:11
Autor: Catalyst
Mortal Kombat

"neuro" <neuro6@gmail.com> wrote in message news:d52e3780-c67a-45e8-bcb4-40bc30c0c3a3k39g2000yqb.googlegroups.com...
http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
*wilgoć*  ;]

Od czasów MK3 pierwszy raz wyrażam zainteresowanie mortalem :D

C

Data: 2010-06-19 13:54:17
Autor: Michał Gancarski
Mortal Kombat
On 2010-06-17 10:32, neuro wrote:
http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
*wilgoć*  ;]

Rozumiem, że gdy ma się 15 lat to wydarcie komuś kręgosłupa cieszy. Też tak miałem. Ale dlaczego ludzi cieszy to samo, tylko posunięte do przesady, prawie 20 lat później? Pokażmy złamanie części szyjnej kręgosłupa (to jakiś podręcznik anatomii?) i każmy postaci walczyć dalej.

Right.


--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

A synanym is a word you use in place of one you can't spell.

Data: 2010-06-19 05:09:40
Autor: neuro
Mortal Kombat
On 19 Cze, 13:54, Michał Gancarski <mic...@NORACZEJ.gancarski.com>
wrote:

Rozumiem, że gdy ma się 15 lat to wydarcie komuś kręgosłupa cieszy. Też
tak miałem. Ale dlaczego ludzi cieszy to samo, tylko posunięte do
przesady, prawie 20 lat później? Pokażmy złamanie części szyjnej
kręgosłupa (to jakiś podręcznik anatomii?) i każmy postaci walczyć dalej.

    Wyluzuj, w ten sposób można podważyć sens grania w _jakąkolwiek_
grę.
Dla mnie dziecinne i infantylne jest jeżdżenie w kółko samochodzikiem
po torze, ale nikomu nie odmawiam ani nie kwestionuję satysfakcji z
gry np. w NFS...

p.

Data: 2010-06-19 14:38:18
Autor: Michał Gancarski
Mortal Kombat
On 2010-06-19 14:09, neuro wrote:
On 19 Cze, 13:54, Michał Gancarski<mic...@NORACZEJ.gancarski.com>
wrote:

Rozumiem, że gdy ma się 15 lat to wydarcie komuś kręgosłupa cieszy. Też
tak miałem. Ale dlaczego ludzi cieszy to samo, tylko posunięte do
przesady, prawie 20 lat później? Pokażmy złamanie części szyjnej
kręgosłupa (to jakiś podręcznik anatomii?) i każmy postaci walczyć dalej.

     Wyluzuj, w ten sposób można podważyć sens grania w _jakąkolwiek_
grę.
Dla mnie dziecinne i infantylne jest jeżdżenie w kółko samochodzikiem
po torze, ale nikomu nie odmawiam ani nie kwestionuję satysfakcji z
gry np. w NFS...

W NFS możesz choć pokazać umiejętności i refleks by np. przejechać trasę w jeszcze lepszym czasie. A w MK? To nie jest taktyczna bijatyka jak Virtua Fighter, gdzie trzeba brać pod uwagę zasięg ciosu, jego szybkość czy rytm własnej postaci. To jest napierniczanka, w której fatality wygląda dla każdej postaci zawsze tak samo, byle nauczyć się sekwencji klawiszy. Rozumiem jeszcze rozrywkową, zręcznościową stronę, też lubię się ponapitalać. Nie rozumiem natomiast tej radości z 50-tego odcięcia komuś nóg w dokładnie taki sam sposób. To naprawdę sprzedaje gry?


--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

A synanym is a word you use in place of one you can't spell.

Data: 2010-06-19 15:24:10
Autor: KAM_
Mortal Kombat
W dniu 2010-06-19 14:38, Michał Gancarski pisze:


To naprawdę sprzedaje gry?


Tak.


--

Kamil KAM_ Haczmerian
http://kamson.untergrund.net

Data: 2010-06-19 21:18:52
Autor: Meanthord
Mortal Kombat
Użytkownik "Michał Gancarski" <michal@NORACZEJ.gancarski.com> napisał w wiadomości news:hvidnq$kuf$1inews.gazeta.pl...
To nie jest taktyczna bijatyka jak Virtua Fighter, gdzie trzeba brać pod uwagę zasięg ciosu, jego szybkość czy rytm własnej postaci.

    Aha, czyli w MK tego robic nie trzeba? Zadajesz ciosy na pale czy jak?

To jest napierniczanka, w której fatality wygląda dla każdej postaci zawsze tak samo, byle nauczyć się sekwencji klawiszy.

    Fatale to tylko jedna ze skladowych. Po jakims czasie w walkach vs w ogole sie ich nie uzywa, bo szkoda czasu. Sedno gry jest najwazniejsze, czyli sama walka.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2010-06-20 16:03:05
Autor: Michał Gancarski
Mortal Kombat
On 2010-06-19 21:18, Meanthord wrote:
Użytkownik "Michał Gancarski"<michal@NORACZEJ.gancarski.com>  napisał w
wiadomości news:hvidnq$kuf$1inews.gazeta.pl...
To nie jest taktyczna bijatyka jak Virtua Fighter, gdzie trzeba brać pod
uwagę zasięg ciosu, jego szybkość czy rytm własnej postaci.

     Aha, czyli w MK tego robic nie trzeba? Zadajesz ciosy na pale czy jak?

To jest napierniczanka, w której fatality wygląda dla każdej postaci
zawsze tak samo, byle nauczyć się sekwencji klawiszy.

     Fatale to tylko jedna ze skladowych. Po jakims czasie w walkach vs w
ogole sie ich nie uzywa, bo szkoda czasu. Sedno gry jest najwazniejsze,
czyli sama walka.

No ale to one wydają się być najważniejszym elementem tego filmiku. Bo poza tym to jest ten sam MK, od którego napieprzankowo fajniejszy jest Tekken, SF czy Viruta Fighter.


--
Michał Gancarski
http://michal.gancarski.com

A synanym is a word you use in place of one you can't spell.

Data: 2010-06-20 19:07:44
Autor: Tomek Wojciechowski
Mortal Kombat
W dniu 20.06.2010 16:03, Michał Gancarski pisze:
On 2010-06-19 21:18, Meanthord wrote:
Użytkownik "Michał Gancarski"<michal@NORACZEJ.gancarski.com> napisał w
wiadomości news:hvidnq$kuf$1inews.gazeta.pl...
To nie jest taktyczna bijatyka jak Virtua Fighter, gdzie trzeba brać pod
uwagę zasięg ciosu, jego szybkość czy rytm własnej postaci.

Aha, czyli w MK tego robic nie trzeba? Zadajesz ciosy na pale czy jak?

To jest napierniczanka, w której fatality wygląda dla każdej postaci
zawsze tak samo, byle nauczyć się sekwencji klawiszy.

Fatale to tylko jedna ze skladowych. Po jakims czasie w walkach vs w
ogole sie ich nie uzywa, bo szkoda czasu. Sedno gry jest najwazniejsze,
czyli sama walka.

No ale to one wydają się być najważniejszym elementem tego filmiku. Bo
poza tym to jest ten sam MK, od którego napieprzankowo fajniejszy jest
Tekken, SF czy Viruta Fighter.


Jak dla mnie MK2 na SNESa był najfajniejszy. Przecież od platformy na jakiej mortale wychodziły dużo zależało. Inaczej pierwsze mortale chodziły i wyglądały na innym sprzęcie.
Powiedzmy, że ktoś powie ze SF jest lepszy od MK ale pod warunkiem, że SF nie na amidze itd

Data: 2010-06-24 15:14:17
Autor: Seoman
Mortal Kombat
Michał Gancarski wrote:
No ale to one wydają się być najważniejszym elementem tego filmiku. Bo
poza tym to jest ten sam MK, od którego napieprzankowo fajniejszy jest
Tekken, SF czy Viruta Fighter.

No... Ja w nawalanki to zaczynałem z MK - i na długo zniechęcił mnie do gatunku fatalnym sterowaniem i mechaniką. Dopiero po latach Street Fighter pod jakimś emulatorem otworzył mi oczy :)

Pozdrawiam,
Seoman

Mortal Kombat

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona