Mortus na Kamińskich, jeden ...

Data: 2009-10-06 05:50:25
Autor: cirrus
Mortus na Kamińskich, jeden ...
# Jarosław Kaczyński napisał do ambasadora Wielkiej Brytanii w Polsce list w obronie europosła PiS Michała Kamińskiemu, któremu Brytyjczycy zarzucają antysemityzm. Prezes PiS jest oburzony słowami szefa brytyjskiego MSZ, który nazwał Kamińskiego "człowiekiem o neonazistowskiej przeszłości". #
Ze strony:
http://tnij.org/eh9n
....obrażony, drugi na progu kicia.

--
stevep

Data: 2009-10-06 08:09:12
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Mortus na Kamińskich, jeden ...

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:haec3m$57o$1news.vectranet.pl...
[...]

Jasny gwint! Nawet brytyjczycy są przeciw picowskim półgłówkom. Cały świat się sprzysiągł przeciw członkom partii największego kłamcy w Polsce. Cóż za niesprawiedliwośc, he, he, he!

Przemek

--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-06 08:27:59
Autor: jadrys
Mortus na Kamińskich, jeden .. .
cirrus pisze:
[...]

Jest dużym nietaktem porównywanie panów Kamińskich - Mariusz to właściwy człek na właściwym miejscu, natomiast miejscem pracy Michała powinna nie być Bruksela a toalety na dworcu centralnym..

Data: 2009-10-06 08:36:31
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Mortus na Kamińskich, jeden ...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Jest dużym nietaktem porównywanie panów Kamińskich - Mariusz to właściwy człek na właściwym miejscu..

Czyżby?

Przekroczenie uprawnień i fałszowanie dokumentów - takie zarzuty usłyszy dziś w rzeszowskiej prokuraturze okręgowej Mariusz Kamiński, szef CBA
http://wyborcza.pl/1,75478,7113595,Zarzuty_dla_szefa_CBA.html

Przemek

Data: 2009-10-06 18:56:09
Autor: jadryś
Mortus na Kamińskich, jeden ...

> [...]

Przekroczenie uprawnień i fałszowanie dokumentów - takie zarzuty usłyszy dziś w rzeszowskiej prokuraturze okręgowej Mariusz Kamiński, szef CBA

Gdy będziemy sie trzymać litery prawa (prawa stanowionego przez złodziei, prawa bezlitosnego dla słabych, prawa bezsilnego wobec mocnych), to nigdy złodziei nie wyłapiemy.

Data: 2009-10-06 10:32:51
Autor: boukun
Mortus na Kamińskich, jeden ...

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:haeo1h$bbh$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Ten Mariusz to z racji pochodzenia?

boukun

Data: 2009-10-06 18:59:39
Autor: jadryś
Mortus na Kamińskich, jeden ...

> Jest dużym nietaktem porównywanie panów Kamińskich - Mariusz to właściwy człek > na właściwym miejscu, natomiast miejscem pracy Michała powinna nie być > Bruksela a toalety na dworcu centralnym..

> [...]

Nie, z racji tego co robi. Jego pochodzenie nie ma najmniejszego znaczenia. --

Data: 2009-10-06 16:04:30
Autor: cirrus
Mortus na Kamińskich, jeden ...
cirrus pisze:
[...]

Ja bym to rozgraniczył inaczej, obu dzieli tylko standart toalety.

--
stevep

Data: 2009-10-06 19:04:19
Autor: jadryś
Mortus na Kamińskich, jeden ...

> [...]

Ja bym to rozgraniczył inaczej, obu dzieli tylko standart toalety.

Ale to jednak Mariusz jest szykanowany przez "układ", to chyba o czymś świadczy. Dla mnie jest to oczywiste - Mariusz zaczyna klice przeszkadzać...

Data: 2009-10-07 05:21:38
Autor: cirrus
Mortus na Kamińskich, jeden ...
Użytkownik "jadryś" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000027.4acb7893newsgate.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Ale tylko jednej klice, drugiej nie rusza, tylko pilnuje jej interesów.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:56:25
Autor: jadrys
Mortus na Kamińskich, jeden .. .

cirrus pisze:
[...]

Dobre chociaż i to. A na tego "drugiego są inne służby, choćby CBŚ.  My Polacy możemy się z takiego stanu rzeczy tylko cieszyć.

Data: 2009-10-08 05:47:11
Autor: cirrus
Mortus na Kamińskich, jeden ...
cirrus pisze:
[...]

Na zasadzie "a głupiemu radość ...". ;)

--
stevep

Data: 2009-10-08 20:03:21
Autor: jadrys
Mortus na Kamińskich, jeden .. .

cirrus pisze:
[...]

Trochę tak. Biedakowi i tak zawsze wiatr w oczy.

Mortus na Kamińskich, jeden ...