Mosiek się zdenerwował

Data: 2011-12-26 21:26:34
Autor: abc
Mosiek się zdenerwował
Mosiek budzi się w nocy i widzi, że z jego łoża wystają trzy pary nóg.
Jeszcze trochę zaspany, liczy dla pewności:

- Moje nogi, Salci nogi, a to czyje nogi? Powtarza:

- Moje nogi, Salci nogi, a tu czyje nogi?

Wyskakuje z łóżka i jeszcze raz liczy:

- Moje nogi, Salci nogi... A ja się głupi denerwował!

Data: 2011-12-27 00:32:03
Autor: Antenka
Mosiek się zdenerwował
On 26 Gru, 21:26, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

To Mosiek był psem? :-?

Antenka :-o))

Data: 2011-12-27 12:23:14
Autor: jadrys
Mosiek się zdenerwował
W dniu 2011-12-27 09:32, Antenka pisze:
[...]

Albo spał z jakimś zwierzakiem:-D

Pozdrawiam;-)

Data: 2011-12-27 14:51:36
Autor: stevep
Mosiek się zdenerwował
Dnia 27-12-2011 o 12:23:14 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Coś się chyba popieprzyło, chodziło o nogi jak sarenka. czy takie zgrabne-  nie owłosione.

--
stevep

Data: 2011-12-27 17:10:03
Autor: raff
Mosiek się zdenerwował
On Tue, 27 Dec 2011 14:51:36 +0100, stevep
<stevep011@invalid.tkdami.net> wrote:

[...]

Buahahaha! Jaki dowcip, a to ci dopiero :-D

R.

Data: 2011-12-28 09:05:41
Autor: stevep
Mosiek się zdenerwował
Dnia 27-12-2011 o 17:10:03 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A to takie prymitywy jak ty lubują się w różnych dowcipasach. Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-28 02:28:13
Autor: Antenka
Mosiek się zdenerwował
On 28 Gru, 09:05, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 27-12-2011 o 17:10:03 raff <patagoni...@gazeta.pl> napisał(a):

>>> Pozdrawiam;-)

> Buahahaha! Jaki dowcip, a to ci dopiero :-D

> R.

A to takie prymitywy jak ty lubują się w różnych dowcipasach. Kurwikowski.

Raffek nie jest prymitywem, ale ty już z całą pewnością nim jesteś.

Antenka

P.s. Wystarczy przestudiować twoje prymitywne archiwum :-p blee

Data: 2011-12-28 14:57:10
Autor: raff
Mosiek się zdenerwował
On Wed, 28 Dec 2011 02:28:13 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]

A to takie prymitywy jak ty lubują się w różnych dowcipasach. Kurwikowski.

Raffek nie jest prymitywem, ale ty już z całą pewnością nim jesteś.

Zostaw, to starszy czlowiek. Ma tyle uciechy, co sobie po grupach
poszczeka.
 R.

Data: 2011-12-28 08:37:12
Autor: Antenka
Mosiek się zdenerwował

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

>Raffek nie jest prymitywem, ale ty już z całą pewnością nim jesteś.

Zostaw, to starszy czlowiek. Ma tyle uciechy, co sobie po grupach
poszczeka.

R.

Ok ale tylko dlatego, że mnie o to poprosiłeś  :-o))

Antenka

Data: 2011-12-29 06:47:16
Autor: stevep
Mosiek się zdenerwował

<sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

poszczeka.

R.

Ok ale tylko dlatego, że mnie o to poprosiłeś  :-o))

Dzięki prymitywy.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-28 15:41:29
Autor: stevep
Mosiek się zdenerwował

<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

> [...]

Raffek nie jest prymitywem, ale ty już z całą pewnością nim jesteś.

Zostaw, to starszy czlowiek. Ma tyle uciechy, co sobie po grupach

A co ty tu robisz bezwłosy młodzieniaszku z okazałym śmietnikiem, oj  nieładnie Kurwikowsk po co taki kamuflaż?

--
stevep

Data: 2011-12-28 15:39:10
Autor: stevep
Mosiek się zdenerwował
Dnia 28-12-2011 o 11:28:13 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Antenka

P.s. Wystarczy przestudiować twoje prymitywne archiwum :-p blee

Ależ jest, pewnie dla ciebie jako radiomaryjnego yntelektualysty to nie.

--
stevep

Data: 2011-12-29 10:50:29
Autor: Antenka
Mosiek się zdenerwował
On 28 Gru, 15:39, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>

Ależ jest, pewnie dla ciebie jako radiomaryjnego yntelektualysty to nie..<

A ty, burczymucho za jakiego yntelektualiste uchodzisz hee?!
Michnikowszczyzny, POlszewi, a może GóWnianego? Dawaj!
Daj głos! Odtąd dotąd i ani milimetra więcej?!
Bo naczelny napisał, bo naczelny powiedział, bo naczelny wyraził
opinię... bo naczelny puścił bąka...feee  :- /

Ech wy zniewolone mózgi, niezdolne do jakiejkolwiek samodzielnej
refleksji nad otaczającą was rzeczywistością...
godne politowania :- /

Antenka

P.s. Znaczącą rolę w moim życiu odegrał wybitny filozof, wielki
erudyta śp. Ojciec Profesor Mieczysław Albert Krąpiec. Słuchanie jego
wykładów było pod każdym względem ucztą  duchową i
intelektualną! :-))

Data: 2011-12-27 05:11:49
Autor: stevep
Mosiek się zdenerwował
Dnia 26-12-2011 o 21:26:34 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Z ciebie antysemita, a nie katolik.  :)

--
stevep

Data: 2011-12-27 14:15:07
Autor: J-23
Mosiek się zdenerwował
[...]

swietne. usmialem sie
tylko nie bardzo rozumiem kto to jest ten "Czyje"?
czy jak ten Zyd wstal to czy tych nog bylo 4-ry, czy 6-esc?
chyba cos pokreciles!
sprobuj jeszcze raz opowiedziec

Data: 2011-12-28 00:22:18
Autor: kefirh
Mosiek się zdenerwował
W dniu 2011-12-27 23:15, J-23 pisze:
[...]
sprobuj jeszcze raz opowiedziec

Dokładnie -- jeszcze jedna szansa...

k.

--
„Jak długo jeszcze policja będzie tolerowała dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III piętro dzwonić trzy razy?”

Mosiek się zdenerwował