Moskiewska odwaga Bronisława K.

Data: 2010-05-09 13:12:00
Autor: MH
Moskiewska odwaga Bronisława K.
http://bezdekretu.blogspot.com/2010/05/moskiewska-odwaga-bronisawa-k.html

Wpastowałeś link. Innych pastujących tydzień w tydzień (albo dzień w dzień , nie
istotne) , z uporem maniaka nazywasz spamerami. Sensownym byłoby , gdybyś
załączył do linka swój komentarz. Wówczas byśmy mieli podstawę do dyskusji.
Natomiast w takiej formie , czego oczekujesz ?! Mogę potwierdzić , "TAK
PRZECZYTAŁEM". Podobnych linków jest w 3 dupy w sieci. Również dotyczących
głównego kontrkandytata bohatera w/w linka. I co z tego ??  Wielkie mi mecyje !!
Wyraź swoją opinie , będzie podstawa do polemiki. Nie wyrażasz , traktuję w/w
link długim , ciepłym i mokrym.

MH

--

Moskiewska odwaga Bronisława K.