Moskiewskie muzeum ujawnia żydowskie pochodzenie Lenina

Data: 2011-05-30 13:41:33
Autor: cytryna
> [...]

> ogromnym nosem i symboliczną fajką. Jego portrety innych komunistów są

> również niepochlebne - jeden jest pokazany jako oficer Białej Armii.

> Antykomunistyczna Biała Armia, popierana przez mocarstwa zachodnie,

> bezskutecznie walczyła z Armią Czerwoną Lenina w wojnie domowej w

> latach 1917-1923.

> się Żyda" i pokazuje ministra finansów, wiszącego w bardzo dziwnej

> pozycji. Pod karykaturą jest ręcznie napisana notatka: "Stalin poleca

> by ministra powiesić za jaja."

> Minister i dwaj karykaturzyści zostali aresztowani i zamordowani w

pochodzenie-lenina/

> P.s. Ciekawe co na to powie Jadryś.. :D

******************

Tą rewelacje odkrył przed wojną pisarz Antoni Ferdynand Ossendowski w biografii
pt.LENIN (ostatnie wydanie Wyd.LTW, Dziekanów Leśny na podstawie wyd.3 z 1930r.
Wyd.Polskie R.Wegnera, Poznań).
W programach Discavery-Historia wielokrotnie informowano, że ukochanego wodza ukatrupił Jurowski m.in. morderca carskiej rodziny, a bidna Fany Kaplon była trylko przykrywką dla wcześniej planowanego mordu (co to znaczy tradycja, po latach towarzysze z KGB nawiązują do niej bez żenady). Kolejna rewelacja - być
może i ją ujawni owe muzeum - to choroba wodza zwana w tamtych czasach LUES, co wykłada się jako an old name for syphilis, która skutecznie wodza gnębiła po studiach nad gniewem damskiej klasy robotniczej z prywatnym warsztatem pod spódnicą gnębionej przez jak to tam bywa pijanych panów.

Data: 2011-05-30 14:30:57
Autor: jadrys
Moskiewskie muzeum ujawnia Ĺźydowskie pochodz enie Lenina
W dniu 2011-05-30 13:41, cytryna pisze:

Tą rewelacje odkrył przed wojną pisarz Antoni Ferdynand Ossendowski w biografii
pt.LENIN (ostatnie wydanie Wyd.LTW, Dziekanów Leśny na podstawie wyd.3 z 1930r.
Wyd.Polskie R.Wegnera, Poznań).
W programach Discavery-Historia wielokrotnie informowano, Ĺźe ukochanego wodza
[...]

Powiedz mi cytryno skąd w was tyle pasji, tyle ślepej  nienawisci do czlowieka ktĂłry sprawił Ĺźe baardzo wielu z was dzisiaj nie całuje jaśnie pana po rękach z wdzięczności za przyjęcie na stanowisko świniopasa? Skąd to wyszukiwanie słabości i podniecanie się ułomnościami Lenina?

Moskiewskie muzeum ujawnia żydowskie pochodzenie Lenina