"Moskiewskij Kansamolec" zawsze wierny premieru Tusku, Tusku ufa bezgranicznie putinowskiej komisji

Data: 2010-06-04 14:06:19
Autor: Charlie delta
"Moskiewskij Kansamolec" zawsze wierny premieru Tusku, Tusku ufa bezgranicznie putinowskiej komisji
Data: 2010-06-04 21:16:41
Autor: az
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):

a Ty Polaku, te=BF ufasz pu=B3kownikowi Putinu ?

Charli, wytłumacz, co ci sie stało?
Wtopiłes na maxa? wyjebali cie z roboty?
Czy to problem jedynie psychiczny?
Nie rozumiem takiego swirostwa.

Data: 2010-06-04 23:19:57
Autor: miro
swirow sie nie analizuje tylko izoluje

pozdr

Data: 2010-06-04 14:23:11
Autor: Charlie delta
On 4 Cze, 23:19, "miro" <m...@poczta.fm> wrote:
swirow sie nie analizuje tylko izoluje

pozdr

miro, a co porabiają zdzichu i rychu, zalewacie małpki ?

Data: 2010-06-04 21:43:30
Autor: az

Kazdy dobry inwestor jest swojego rodzaju swirem,
to nie podlega dyskusji, nikt calkiem normalny
w tym fachu sukcesu nie odniesie, ale...
Dobry inwestor powinien myslec. Jaki sens ma namawianie
w aktualnej sytuacji do glosowania na kociarza lub obrzydzanie
czeresniaka? Zwyciestwo jarusia wniesie jedynie kupe gowna
w postaci stalych awantur, ale, ale, zapominaja zwolennicy, ze
tym samym dadzą ekipie aktualnie rzadzacych tarcze na wybory
parlamentarne - jak mozemy cos zrobic dobrego, z takim preziem,
ktory tylko rzuca klody pod nogi? Madry pisior, glosuje na bronia i czeka. Oczywiscie, majac na uwadze
swoje przeswiadczenie, ze ekipa donalda to przyglupy i nieudaczniki.
Wygrywa broniu, jest spokoj, tusku rzadzi bez problemu i, no wlasnie,
caly wic- jak sadza pisuary, totalna klapa - ale nie ma tlumaczen,
narod mowi- mieliscie wszystko- i swojego prezydenta i wiekszosc,
won z wami - zwyciestwo pisuarów. Czy nie o to chodzi?
Charli, czy jak tam masz, zablysnij intelektem, poradz taki scenariusz
swojej partyi i bedziesz wielki, po jakims czasie.

Data: 2010-06-05 00:01:10
Autor: skippy

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:9aec93ba-ea2d-4778-a381-966bdb5fa802s41g2000vba.googlegroups.com...
On 4 Cze, 23:19, "miro" <m...@poczta.fm> wrote:
swirow sie nie analizuje tylko izoluje

pozdr

miro, a co porabiają zdzichu i rychu, zalewacie małpki ?

Czarli, małpki ogólnie nie kojarzą się z Palikotem jak ci się wydaje.
Ten nurt twoich wypocin po szklance łyskacza jest błędny.
Trzymaj poziom.

Data: 2010-06-05 01:03:40
Autor: SlawcioD
Charlie delta pisze:
On 4 Cze, 23:19, "miro" <m...@poczta.fm> wrote:
swirow sie nie analizuje tylko izoluje

pozdr

miro, a co porabiają zdzichu i rychu, zalewacie małpki ?

zalewanie malpki to przypadlosc prezydencka...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-04 23:10:35
Autor: az
SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> napisał(a):

zalewanie malpki to przypadlosc prezydencka...

pozdrawiam
SlawcioD

A skad to wiesz?
Na kiego huja sie odzywasz, jak nie masz nic do powiedzenia?

Data: 2010-06-05 01:12:40
Autor: SlawcioD
 az pisze:
[...]

wydatki kancelari prezydenta mowia same za siebie

pozdrawiam
SlawcioD

ps. pisze sie "chuja"

Data: 2010-06-04 23:20:59
Autor: az
SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> napisał(a):
> wydatki kancelari prezydenta mowia same za siebie

pozdrawiam
SlawcioD

ps. pisze sie "chuja"

Pisze sie ,,palancie,,, ale huja czy chuja? skad to wiesz?
wazne zebys wiedzial co mialem na mysli.
Wydatki kancelarii?
Jestes neptykiem jak tak sądzisz.
Dla wyjasnienia, zeby nie bylo wątpliwosci-
- prezydent lesio to nie moj sen.

Data: 2010-06-05 01:27:59
Autor: SlawcioD
 az pisze:
[...]

palancie - tak wolaja na Ciebie rodzice?

pisze sie chuja wiem to z lekcji jezyka polskiego. mialem liberalna
nauczycielke...

wazne zebys wiedzial co mialem na mysli.
Wydatki kancelarii?

z faktur. gdzies po necie kraza skany

Jestes neptykiem jak tak sądzisz.

nie mierz wszystkich swoja miara - przeciez sa rozmawiasz z charlim

Data: 2010-06-04 23:40:41
Autor: az
> [...]

nie mierz wszystkich swoja miara - przeciez sa rozmawiasz z charlim

> Dla wyjasnienia, zeby nie bylo wątpliwosci-

Szkoda ze musze ci tlumaczyc, twoja pani z polskiego bedzie zawiedziona.
Moi rodzice juz niestey sa w niebie, jak to mowią.
Co ma liberalna nauczycielka do zasad pisowni?
Co mają faktury kancelarii do spozywania w nich zawartych
delicjach przez szefa tejze?
Jestes neptykiem w tych sprawach, ale nie martw sie,]
wcale nie musisz o tym wiedziec,
ale popros rodzicow, zeby ci wytlumaczyli,
na czym polega wypowiadanie swego zdania.
Jak się nie dowiesz, sluze pomocą.

Data: 2010-06-05 00:16:42
Autor: az

SlawcioD <slawciod@poczta.onet.pl> napisał(a):

No i dlaczego ,,slawcio,,, nie odzywasz się?
Widać, jesteś zwolennikiem aktualnego rezimu,
ale zle mu sluzysz.
Podobnie jak niejaki ,,charli,,vel ,,czarlli,,,
ten chory biedak, wiesz o kim mowie?
Jak chcesz wspomóc donalda to bedzie najlepiej,
jak poprzesz kociarza, wtedy bedzie nadzieja,
ze moze wreszcie sie pozabijaja i nastanie anarchia.
Ja już innej nadzieji nie widze.

Data: 2010-06-05 09:30:08
Autor: SlawcioD
 az pisze:

[...]

co do donalda - nie glosowalem na niego i raczej nie zaglosuje.
zdewaluowal sie on sam jak i jego partia.

jak poprzesz kociarza, wtedy bedzie nadzieja,
ze moze wreszcie sie pozabijaja i nastanie anarchia.
Ja już innej nadzieji nie widze.

rozwazalem taka ewentualnosc, warunkiem wyboru kociaza bylo by uzywanie
przez niego drugiego tupolewa...

pozdrawiam
SlawcioD

ps. widze ze to co brales przestalo dzialac i mozna sie z Toba nawet
dogadac. nie bierz juz tego gowna, dla dobra calej grupy...

Data: 2010-06-05 09:29:33
Autor: SlawcioD

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=7510

[...]

co ty masz z tym neptykiem? to twoje drugie imie czy co? moze tak jest
trendi dzezi czy jak tam teraz dzieciarnia to okresla... nie znasz
innych slow?

ale popros rodzicow, zeby ci wytlumaczyli,
na czym polega wypowiadanie swego zdania.
Jak się nie dowiesz, sluze pomocą.

no widze ze twoi nie zdarzyli ci wytlumaczyc ze dyskusja powinna toczyc
sie w polemice z faktami lub zdaniem rozmowcy, bez wycieczek osobistych
i ublizania.

"Moskiewskij Kansamolec" zawsze wierny premieru Tusku, Tusku ufa bezgranicznie putinowskiej komisji