Moskitiera - gdzie kupi膰 w Krakowie

Data: 2010-08-09 09:41:28
Autor: namurnik
Moskitiera - gdzie kupi膰 w Krakowie
Witam,
m贸j pupil pies znaczy postanowi艂  wyj艣膰  szybko z namiotu  co sko艅czy艂o si臋 niestety 藕le  dla moskitiery w tym偶e namiocie. Namiot (3-os ) po偶yczony, musz臋  szybko zwr贸ci膰 wypada艂oby z naprawion膮 moskitier膮 kt贸ra jest poszarpana, z du偶ymi  dziurami. Czy zna kto艣 z szanownych grupowicz贸w  miejsce w Krakowie  gdzie m贸g艂bym kupi膰, ewentualnie da膰 go   do naprawy ( wszycia siatki) .
Zale偶y mi na czasie wi臋c allegro  etc  odpada. Do 艣rody musz臋   go odda膰.

Z pozdrowieniami,
Mariusz

Data: 2010-08-09 22:00:44
Autor: freewolny
Moskitiera - gdzie kupi膰 w Krakowie
U偶ytkownik "namurnik" <namurnik@wytnijgmail.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4c5fb16e$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Widzia艂em w OBI na Bora-Komorowskiego, ale to by艂y takie na drzwi i okna, wi臋c nie wiem czy b臋d膮 pasowa膰.

Damian

Moskitiera - gdzie kupi膰 w Krakowie