"Moskwa nie Sodoma"

Data: 2009-05-14 15:27:31
Autor: Piotr
"Moskwa nie Sodoma"
"Co ważne, mało kto wierzy, że zakazana parada homoseksualistów w
dzień finału Eurowizji się nie odbędzie. Rosyjscy skrajni nacjonaliści
ostrzegają, że po całej Moskwie będą szukać homoseksualistów i nie
cofną się przed brutalnością."

http://wiadomosci.onet.pl/1970485,12,item.html

No, taka homofobia, że szok.
Piotr

Data: 2009-05-14 15:30:49
Autor: Panslavista
"Moskwa nie Sodoma"
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Moskwa po za żydokomuną i jej poplecznikami to miasto chrzescijańskie.

Data: 2009-05-14 15:34:25
Autor: Piotr
"Moskwa nie Sodoma"
Dnia Thu, 14 May 2009 15:30:49 +0200, Panslavista napisał(a):

Moskwa po za żydokomuną i jej poplecznikami to miasto chrzescijańskie.

No to może trzeba by zapraszać rosyjskich przyjaciół do Warszawy, w
końcu Warszawa to też jest miasto chrześcijańskie...
Piotr

Data: 2009-05-14 15:42:48
Autor: Panslavista
"Moskwa nie Sodoma"

> [...]
No to może trzeba by zapraszać rosyjskich przyjaciół do Warszawy, w
końcu Warszawa to też jest miasto chrześcijańskie...

    Wystarczyłoby aby do policji na krawężników wziąć chłopców z Rosji,
Białorusi i Ukrainy - takich spec.  Tutaj okradano domy i złodziej trafił na
dwu Ukraińców, drugi uciekł - był bliżej samochodu. Jeden z chłopaków do
drzwi, drugi przez okno.
Złodziejaga szedł w zaparte. Zastosowali mu stereo - wyśpiewał wszystko.
    Stereo - z plaskacza jednocześnie w uszy. Działa jak fala uderzeniowa
przy wybuchu jądrowym... Złodziejstwa skończyły się, a hyr poszedł po
dziedzinie...

Data: 2009-05-14 15:58:41
Autor: Tzva Adonai
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
    Wystarczyłoby aby do policji na krawężników wziąć chłopców z Rosji,
Białorusi i Ukrainy - takich spec.

Twoje niedoczekanie, jebany kacapski esbeku... ;}.. Wasz czas dobiegł końca w
1989r... I trzeba wam w końcu skurwysyny o tym przypomnieć przy pomocy
bardziej radykalnych środków...

Data: 2009-05-14 18:10:13
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

końca w
1989r... I trzeba wam w końcu skurwysyny o tym przypomnieć przy pomocy

Mam pobożne życzenie
Spuść Panie Boże na Tzwela
Stereo z rąk słowiańskich,
Będzie spierdalał do Izraela...

Data: 2009-05-14 16:14:03
Autor: Tzva Adonai
Panslavista <panslavista@wp.pl> napisał(a):
Będzie spierdalał do Izraela...

Uważaj chuju z LWP, żebyś ty tam kiedyś nie skończył..

Data: 2009-05-14 19:07:35
Autor: abc
"Moskwa nie Sodoma"
Mam pobożne życzenie
Spuść Panie Boże na Tzwela
Stereo z rąk słowiańskich,
Będzie spierdalał do Izraela...

Rosja nie jest dojrzałą demokracją. Jeśliby (co nie daj Bóg) takową się
stała, to będzie tam tak samo jak w dojrzałych demokracjach - zboczeńcy i
złoczyńcy będą traktowani z szacunkiem i delikatnością, a ich ofiary będą
siedzieć cicho, bo w przeciwnym wypadku pójdą do pierdla za "mowę
nienawiści".

Data: 2009-05-15 07:17:02
Autor: Piotr
"Moskwa nie Sodoma"
Dnia Thu, 14 May 2009 19:07:35 +0200, abc napisał(a):

[...]

"Mowa nienawisci" będzie jednakże dozwolona, do piętnowania "mowy
nienawiści" przeciwników postympu (vide mowy jonkały).
Piotr

Data: 2009-05-15 12:05:01
Autor: xcihy
"Moskwa nie Sodoma"

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ruksqnooz79w.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Aaa, no to wiadomo. Zupełnie jak z tolerancją.
xc

Data: 2009-05-14 15:56:40
Autor: Tzva Adonai
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
No to może trzeba by zapraszać rosyjskich przyjaciół do Warszawy

Śląski folksdojcz zaprasza ruskich do Polski - maximum perversum... --

Data: 2009-05-15 08:45:40
Autor: Vic
  Tzva Adonai wrote:
Śląski folksdojcz zaprasza ruskich do Polski - maximum perversum...

Tzva, folksdojcz bo ze Slaska? Wy tam w tej centralnej i wschodniej Polsce to macie niezle nasrane...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-15 09:45:03
Autor: Piotr
Dnia Fri, 15 May 2009 08:45:40 +0200, Vic napisał(a):

Tzva, folksdojcz bo ze Slaska? Wy tam w tej centralnej i wschodniej Polsce to macie niezle nasrane...

Eee nieee, ten biedny pokurwieniec liczy na moją złość, więc szuka...
Popatrz na jego działalność tutaj, nic innego nie robi. I niewiele z
tego co tu prezentuje jest przedstawiane w innym celu, niż wzbudzanie
złośći i agresji.
Piotr

"Moskwa nie Sodoma"