Moskwa odpowiada na Patrioty w Morągu

Data: 2010-05-25 20:07:33
Autor: jadrys
Moskwa odpowiada na Patrioty w Morągu
W dniu 2010-05-25 19:52, DJ MC Donald Musk pisze:

Tak to rusek "milujacy pokoj" odpowiada na puste kontenery a ruski
polskie na tej liscie szerza antypolska propagande!

Tylko skończony kretyn może mieć w tej sprawie pretensje do Rosjan...

Data: 2010-05-25 11:17:07
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 20:07, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Tylko skończony kretyn może mieć w tej sprawie pretensje do Rosjan....

Ciekawe rzeczy prawisz... co mają ruscy do DEFENSYWNEGO systemu obrony
przeciwlotniczo-przeciwrakietowego w naszym kraju?? Wyobrażasz sobie
sytuację gdy jeden rycerz jest oskarżany przez drugiego o agresywne
zamiary na tej postawie że ów sprawił sobie tarczę? Bezczelność i
skurwysyństwo sowietów przekracza wszelkie granice przyzwoitości....
J-23

Data: 2010-05-25 20:35:48
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 20:17, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie ulega wątpliwości że jest to broń wymierzona w Rosję.  A jej defensywność jest sprawą wielce umowną. - Może ona chronić terytorium USA po uderzeniu jankeskim na Rosję. Nie wiem co prawda czy te "Patrioty" są w stanie zestrzeliwać międzykontynentalne rakiety balistyczne. Ale z pewnością sa w stanie obronić bazy jankeskie na terytorium Europy przed Ruskimi rakietami średniego zasięgu.

Co do rycerzy i tarczy - gdy sa oni obaj uzbrojeni w lekkie miecze to jest w porządku, ale gdy któryś z nich zakłada na siebie zbroję i kupuje tarczę to się nie dziw że ten drugi kupi sobie potężniejszy miecz.

Data: 2010-05-25 13:08:22
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 20:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie ulega wątpliwości że jest to broń wymierzona w Rosję.

Człowieku jak tarcza moze być wymierzona w KOGOKOLWIEK? Jakim
pokurwieńcem być trzeba żeby, samemu umieszczając setki rakiet wzdłuż
granicy z jakimś krajem, mieć jednocześnie do sąsiada pretensje o to
ze ten montuje systemy antyrakietowe? To już jest kurewstwo umysłowe
niespotykanych rozmiarów...
J-23

Data: 2010-05-25 23:51:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 22:08, Hans Kloss pisze:
[...]

Ależ może, tarcza jest częścią oręża.

Myślę że nie mieliby pretensji gdyby to były Polskie rakiety.

Skąd masz te wiadomości o setkach ruskich rakiet wycelowanych w nas? Putin mówił niedawno że ani jedna rakieta nie jest wycelowana w Polskę.  Mała uwaga, jankesi nigdy nie ukrywali że ich "Pershingi" były wycelowane w również i w PRL.

Data: 2010-05-25 16:07:37
Autor: Hans Kloss
On 25 Maj, 23:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Ależ może, tarcza jest częścią oręża.
...defensywnego. Skoro się nam nawet bronić zabraniają...to chyba
znaczy ze z większym zrozumieniem potraktowaliby rozmieszczenie w
Polsce kilku samosterujących atomówek ;)
Myślę że nie mieliby pretensji gdyby to były Polskie rakiety.
Jestem za- polskie atomówki wymierzone w Petersburg i Moskwę to byłby
ważny czynnik w procesie normalizacji wzajemnych stosunków. Ale
chwilowo Polska nie produkuje żadnych rakiet, musi więc zadowalać się
towarem importowanym. Czy Polacy zaglądają do ruskich silosów
rakietowych w poszukiwaniu atomówek sprowadzonych z Chin?

Skąd masz te wiadomości o setkach ruskich rakiet wycelowanych w nas?
Nic nie pisałem o "wycelowaniu" tylko o rozmieszczeniu. Zresztą proces
"wycelowania" to w dzisiejszych czasach sprawa kilkunastu minut, więc
brednie pucina można spokojnie między bajki włożyć. Ruscy musieliby
być idiotami gdyby  swoich pocisków manewrujących nie przygotowali do
rażenia celów na terytorium naszego państwa.

Putin mówił niedawno że ani jedna rakieta nie jest wycelowana w Polskę.
No jeżeli mówił to...mówił. Stalin też mówił swego czasu że ZSSR jest
państwem pokój miłującym...

Mała uwaga, jankesi nigdy nie ukrywali że ich "Pershingi" były
wycelowane w również i w PRL.
Było nie pozwolić sowietom  na rozmieszczenie Polsce stu tysięcy
sowieckich żołdaków wyposażonych m.in. w broń atomową, wtedy na pewno
zmieniono by namiary Pershingom ;)
J-23

Data: 2010-05-26 16:35:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-26 01:07, Hans Kloss pisze:
[...]

W teorii, w Niemczech i GB stacjonują jankeskie wyrzutnie z głowicami jądrowymi. A więc te osłaniające "Patrioty" są także częścią oręża ofensywnego.

Daj spokój - wtedy z Polski w wypadku konfliktu jankesko-ruskiego nie pozostanie kamień na kamieniu. Same te "Patrioty" sprowadzaja na nas wielkie niebezpieczeństwo. A co tu mówić o rakietach z głowicami jądrowymi..

[...]

Ja myślę o nie ofensywnych rakietach ale o czymś w rodzaju systemu "Patriot" służącym tylko i wyłącznie obronie terytorium kraju.
  I raczej nie miejmy złudzeń i nadziei że jakaś polska rakieta zdołałaby osiągnąć Moskwę.

[...]

Jak na razie to w Polsce nie ma celów dla których ruskie mieliby marnować swoje rakiety. Ale komuś wyraźnie zależy żeby takie cele się znalazły.

Putin mówił niedawno że ani jedna rakieta nie jest wycelowana w Polskę.

No jeżeli mówił to...mówił. Stalin też mówił swego czasu że ZSSR jest
państwem pokój miłującym...

Jeżeli chodzi o prawdomówność, to nikt nie pobije na polu kłamstwa jankesów.

[...]

Gdyby nie te sowieckie rakiety, to z pewnością dzisiaj wielu z grupowiczów na psp byłoby niepiśmiennymi  ciemniakami.

Data: 2010-05-26 07:48:57
Autor: Hans Kloss
On 26 Maj, 16:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

W teorii, w Niemczech i GB stacjonują jankeskie wyrzutnie z
Polska nie jest ani Niemcami ani GB.
[...]
Atomówki stanowiłyby gwarancję naszego bezpieczeństwa. jakakolwiek
napaść sowietów na nasz kraj równałaby się odparowaniu Moskwy,
Petersburga, Odessy....trudno sobie wymarzyć pewniejszą polisę
ubezpieczeniową.
Jak na razie to w Polsce nie ma celów dla których ruskie mieliby
marnować swoje rakiety. Ale komuś wyraźnie zależy żeby takie cele się
znalazły.
Mobilne rakiety Patriot na podwoziach samochodowych nie są żadnym
celem dla rakiet naziemnych.
Gdyby nie te sowieckie rakiety, to z pewnością dzisiaj wielu z
grupowiczów na psp byłoby niepiśmiennymi  ciemniakami.
LOL, doznali oświecenia dzięki sowieckim prymitywnym chamom i ich
rakietom?
J-23

Data: 2010-05-26 23:02:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-26 16:48, Hans Kloss pisze:
On 26 Maj, 16:35, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

W teorii, w Niemczech i GB stacjonują jankeskie wyrzutnie z

Polska nie jest ani Niemcami ani GB.

Tak, ale ten system "Patriot" jest do ochrony nie Polski tylko baz jankeskich w zachodniej Europie.

[...]

Żadnej szansy żeby te kilka rakiet dotarło do ww miast. Kacap ma lepsze systemy do niszczenia celów powietrznych niż tej przestarzały jankeski system "Patriot". Tych rakiet musielibyśmy mieć co najmniej kilkadziesiąt żeby z jedna-dwie dotarły go Moskwy czy Petersburga.

[...]

Są, o ile stanowią przeszkodę w dostępie do poważnych celów.

[...]

Świat dzięki rewolucji bolszewickiej poszedł co najmniej o pół wieku do przodu. A gdyby nie II WŚ wygrana przez sowietów i ich obecność w Polsce to jeszcze do dzis byśmy mieli czworaki z niepiśmiennymi niewolnikami jaśniepanów.

Data: 2010-05-26 14:32:24
Autor: Hans Kloss
On 26 Maj, 23:02, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Świat dzięki rewolucji bolszewickiej poszedł co najmniej o pół wieku do
przodu.
... w technologii masowego ludobójstwa. I tylko w tej dziedzinie.

A gdyby nie II WŚ wygrana przez sowietów i ich obecność w Polsce
to jeszcze do dzis byśmy mieli czworaki z niepiśmiennymi niewolnikami
jaśniepanów.
Taaaaa, czworaki z niepiśmiennymi chłopami są do dziś plagą Włoch,
Portugalii czy Hiszpanii (które przed wojną były krajami tak samo
biednymi/bogatymi jak Polska) które nie zaznały dobrodziejstwa podboju
przez sowietów
J-23
PS. Skąd ty bierzesz te banialuki o "głodujących",  "niepiśmiennych" i
"jaśniepanach" w przedwojennej Polsce?

Data: 2010-06-07 18:07:37
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-26 23:32, Hans Kloss pisze:
[...]

W prawach pracowniczych, w edukacji itp. sprawach.

[...]

Na zagadnienia rewolucji w wielkim kraju trzeba patrzeć globalnie. Nie mógł przecież nadal nad  dziewięcioletnim dzieckiem stać nadzorca w angielskiej fabryce z batem skoro w Rosji właścicielami fabryk byli ci co w nich pracowali. Nie było wyboru - kapitalizm musiał popuścić jarzmo wyzysku. Inaczej rewolucja zawitałaby i u nich.

Z opowiadań starszych ludzi i filmów dokumentalnych.. Niedawno oglądałem film o niszczeniu "biedaszybów" na Śląsku przez "policję granatową" na polecenie jaśniepanów.. A to było źródłem utrzymania wielu śląskich rodzin.

Data: 2010-05-26 16:56:00
Autor: Panslavista
jadrys wrote:

W dniu 2010-05-26 01:07, Hans Kloss pisze:

        Dowolna, wystrzelona rakieta, nawet ćwiczebna, z tych wyrzutni będzie
uruchamiała system obronny Rosji i tylko o to w tym chodzi Amerykanom, to
szukanie wszystkich słabych punktów tego systemu. Ci, którzy ściągnęłi ten
sprzęt i żołdaków amerykańskich do Polski stworzyli największe zagrożenie
dla Polski. To wszyscy ministrowie spraw zagranicznych Polski - parchaci
przecież, więc interes Polski nie był ich nadrzędnym interesem, oraz
ministrowie zagrożenia narodowego oraz prezie z parchatej listy stworzyli
to zagrożenia.
        Czas ich rozliczyć a Amerykanówe odesłać GO  HOME !!!

Data: 2010-05-26 08:16:24
Autor: Hans Kloss
On 26 Maj, 16:56, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
jadrys wrote:
> W dniu 2010-05-26 01:07, Hans Kloss pisze:

        Dowolna, wystrzelona rakieta, nawet ćwiczebna, z tych wyrzutni będzie
uruchamiała system obronny Rosji

To mają sowieci problem- może niech zreorganizują i unowocześnią swój
system? Btw. dlaczego polska rakieta, nie opuściwszy terytorium RP, ma
uruchamiać sowiecki system jakiśtam? Czy sowiet jest na tyle bezczelny
żeby zabronić zabawy rakietami Polakom na ich własnym podwórku? No to
już by był szczyt kurewstwa umysłowego
J-23

Data: 2010-05-26 17:00:21
Autor: u2
W dniu 2010-05-26 16:56, Panslavista pisze:
Czas ich rozliczyć a Amerykanówe odesłać GO  HOME !!!

Widać kto tak naprawdę wchodzi w 4 litery jankesom.

Data: 2010-05-26 23:05:24
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

Też jestem tego zdania - jankesi precz z Polski!! i zabierać ze soba swoich chłopców na posyłki, tytułujących się ministrami RP. .

Data: 2010-05-25 21:29:07
Autor: Piotr
Dnia Tue, 25 May 2010 20:35:48 +0200, jadrys napisał(a):

Co do rycerzy i tarczy - gdy sa oni obaj uzbrojeni w lekkie miecze to jest w porządku, ale gdy któryś z nich zakłada na siebie zbroję i kupuje tarczę to się nie dziw że ten drugi kupi sobie potężniejszy miecz.

A ja myślę, że Ruskie tylko tak ujadają. Po co mieli by pchac na malutki
Bałtyk jeszcze więcej żelaza?
To bzdura.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-25 12:33:34
Autor: DJ MC Donald Musk
On 25 Maj, 21:29, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68

oczywiscie, ze bzdura i oni sami wiedza, ze im te rakiety nie
zagrazaja ale jest z tego korzysc bo dzieki nim ujawnia sie tu ruska
agentura, ktora musi byc bardziej papieska ups...leninoska od samego
lenina

Data: 2010-05-25 23:51:56
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-25 21:29, Piotr pisze:
[...]

Bo ja wiem? A czy oni mogą się czuć bezpiecznie gdy mają u swoich granic jankeskie wojska? Kto wie co strzeli do łba jankeskiemu prezydentowi?

Moskwa odpowiada na Patrioty w Morągu