Moskwa oskarża Obamę. Zawisł olbrzymi transparent z lasem krzyży

Data: 2014-09-27 19:07:08
Autor: boukun
Moskwa oskarża Obamę. Zawisł olbrzymi transparent z lasem krzyży
Moskwa oskarżyła Baracka Obamę o podżeganie do przemocy na Ukrainie. Naprzeciwko ambasady USA, w rosyjskiej stolicy zawisł ogromny transparent z antyamerykańskim hasłem. Na płótnie ktoś namalował las krzyży, a nad nimi napisał: "Obama, czy cywile rozstrzelani pod Donieckiem, to jest ta twoja demokracja?".

Jak twierdzą rosyjskie media, autorami antyamerykańskiej akcji są moskiewscy studenci. Chcieli oni w ten sposób przypomnieć, że USA i inne zachodnie kraje wspierające władze w Kijowie są współodpowiedzialne za śmierć cywilów we wschodnich regionach Ukrainy.

Od kilku dni w rosyjskich mediach nie milkną głosy oburzenia, w związku z odkryciem w Donbasie 40 ciał, pochowanych w zbiorowej mogile. Moskwa zwróciła się do ONZ i innych międzynarodowych organizacji o przeprowadzenie śledztwa w tej sprawie.

http://wiadomosci.wp.pl/lbid,8721,title,Moskwa-oskarza-Obama-Zawisl-olbrzymi-transparent-z-lasem-krzyzy,nazywo.html?ticaid=11385b

Taki transparent powinien zawisnąć również przed siedzibą de bula, jako ostatnio głównego podżegacza do wojny na Ukrainie...

boukun

Data: 2014-09-27 12:29:38
Autor: Tzva Adonai
On Saturday, September 27, 2014 7:07:08 PM UTC+2, boukun wrote:

Naprzeciwko ambasady USA, w rosyjskiej stolicy zawisł ogromny transparent z antyamerykańskim hasłem. Na płótnie ktoś namalował las krzyży

od razu widac ze to przemyslana akcja prawitjelstwa bo jakas taka ugladzona, w dodatku z sekcijanskimi motywami... prawdziwe jaja to byly z tym ostatnim happeningiem moskiewskich studentow co zrobili laserowy pokaz na budynku ambasady amerykanskiej z okazji urodzin prezydenta obamy..

https://www.youtube.com/watch?v=FY-h8dKpE-g

Data: 2014-09-27 13:20:23
Autor: Marek
W dniu sobota, 27 września 2014 21:29:38 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:
> [...]

od razu widac ze to przemyslana akcja prawitjelstwa bo jakas taka ugladzona, w dodatku z sekcijanskimi motywami... prawdziwe jaja to byly z tym ostatnim happeningiem moskiewskich studentow co zrobili laserowy pokaz na budynku ambasady amerykanskiej z okazji urodzin prezydenta obamy..

Szkoda, ze nie pokazali tego zdjecia:
https://plus.google.com/photos/112175626576251383077/albums/5351690996870078705

Data: 2014-09-27 13:51:58
Autor: Tzva Adonai
On Saturday, September 27, 2014 10:20:23 PM UTC+2, Marek wrote:

Szkoda, ze nie pokazali tego zdjecia:

https://plus.google.com/photos/112175626576251383077/albums/5351690996870078705

bardzo sympatyczna rodzinna biesiada.. zazdroscisz?

Data: 2014-09-27 13:57:26
Autor: Marek
W dniu sobota, 27 września 2014 22:51:58 UTC+2 użytkownik Tzva Adonai napisał:

bardzo sympatyczna rodzinna biesiada.. zazdroscisz?

Nie. My nie zapraszamy na obiad gosci w myckach.

Moskwa oskarża Obamę. Zawisł olbrzymi transparent z lasem krzyży