Mosorny - był ktoś ostatnio ?

Data: 2010-01-17 22:20:57
Autor: J_K_K
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
Jak warunki empiryczne ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-17 22:29:24
Autor: Fafek
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
J_K_K pisze:
Jak warunki empiryczne ?

Byłem w środę. Gdyby nie włączone non-stop armatki, byłoby bez zarzutu.
Oprócz typowej upierdliwości ustrojstwa w postaci chmury w twarz, były
w kilku miejscach nawiane i zmrożone po nocy skorupy z tego nowego sztucznego.
Poza tym bardzo przyzwoite warunki i co typowe dla Mosornego ZERO kolejek.

Maciek

Data: 2010-01-17 23:30:58
Autor: J_K_K
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
Użytkownik "Fafek" <fafeczek@ciacho2.pl> napisał w wiadomości news:hivvfg$c4t$1news.onet.pl...
Poza tym bardzo przyzwoite warunki i co typowe dla Mosornego ZERO kolejek.

No właśnie podejrzewałem jakies manipulacje z kamerkami ;-)
tym bardziej, że Małopolskie + Świętokrzyskie juz zaczęły.
A tu jednak.
Dzięki.

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-18 00:00:34
Autor: Fafek
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
J_K_K pisze:
[...]

Byłem w tygodniu, więc naturalne, że było pusto. Teraz jak pisze kolega obok zrobiło się tłoczno,
jednak nadal bez stania w ogonku do wyciągu. Ostatni raz tam widzieli kolejkę do wyciągu chyba jakoś
na początku działalności, dwa bankructwa temu... :>

Maciek

Data: 2010-01-17 23:45:52
Autor: gajowy
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
J_K_K wrote:

Jak warunki empiryczne ?

Byłem dziś - wszystko byłoby OK, gdyby nie tłum - ciasno na stoku :)
Kolejka - bez kolejki, twardo - w części wylodzone. Tu masz relacje:
http://www.skiforum.pl/showthread.php?p=272592#post272592

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-01-18 00:11:19
Autor: Fafek
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
gajowy pisze:
J_K_K wrote:

Jak warunki empiryczne ?

Byłem dziś - wszystko byłoby OK, gdyby nie tłum - ciasno na stoku :)

Żywcem by się przydał jakiś niebieski wariant trasy zamiast górnej ścianki.

Maciek

Data: 2010-01-18 01:40:32
Autor: gajowy
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
Fafek wrote:

gajowy pisze:

> Byłem dziś - wszystko byłoby OK, gdyby nie tłum - ciasno na stoku :)

Żywcem by się przydał jakiś niebieski wariant trasy zamiast górnej ścianki.

Zgadzam się, jeden kolega dziś, mocno początkujący, niestety zrezygnował.
tym bardziej że tam wokół rosną jakieś badziewne chabazie ;)
Nie wiem co to rośnie ...ale na chrust w sam raz :)
Poważnego lasu przy wyciągu czy trasie tam nie ma.
Do tego jakaś częściowa niwelacja tego garbu na dole.

Ale co tu snuć jakieś plany skoro to jest w upadłości od lat.
Cieszmy się, że w ogóle ruszyło w tym sezonie :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2010-01-18 10:09:20
Autor: R
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
gajowy wrote:

Byłem dziś - wszystko byłoby OK, gdyby nie tłum - ciasno na stoku :)

Ratrakują przez południe jak w dawnych dobrych czasach?

Data: 2010-01-18 16:32:59
Autor: gajowy
Mosorny - był ktoś ostatnio ?
R wrote:

gajowy wrote:

> Byłem dziś - wszystko byłoby OK, gdyby nie tłum - ciasno na stoku :)

Ratrakują przez południe jak w dawnych dobrych czasach?

Kiedyś ratrakowali ok. 15-16, prze chyba godzinę?
Wczoraj wyjechałem wcześniej ale nic nie słyszałem
o przerwie na ratrak - byłobu coś na stronie www.

   gajowy

....carve diem

Mosorny - był ktoś ostatnio ?