[WAW]Most Północny

Data: 2013-08-06 01:55:29
Autor: rmikke
[WAW]Most Północny
Jest na Mo¶cie Północnym DDR, czy nie? Bo się pogubiłem w doniesieniach...

Data: 2013-08-06 09:20:12
Autor: masti
[WAW]Most Północny
Dnia pięknego Tue, 06 Aug 2013 01:55:29 -0700 osobnik zwany rmikke
napisał:

Jest na Moście Północnym DDR, czy nie? Bo się pogubiłem w
doniesieniach...

jest, po stronie północnej
http://osm.org/go/0Oy8OBY9?m=

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-06 03:10:44
Autor: rmikke
[WAW]Most Północny

napisał:

> Jest na Mo¶cie Północnym DDR, czy nie? Bo się pogubiłem w
> doniesieniach...

jest, po stronie północnej
http://osm.org/go/0Oy8OBY9?m
Dzięki :D
Tylko jeszcze nie widzę, jak tam wjechać, jak dojadę Marymonck± od strony Centrum, bo na OSM słabo widać co się z czym przecina, a co jest na różnych poziomach. Ale pewnie się zorientuję na miejscu...

Data: 2013-08-06 10:30:23
Autor: masti
[WAW]Most Północny

napisał:

> Jest na Moście Północnym DDR, czy nie? Bo się pogubiłem w
> doniesieniach...

jest, po stronie północnej
http://osm.org/go/0Oy8OBY9?m=

Dzięki :D
Tylko jeszcze nie widzę, jak tam wjechać, jak dojadę Marymoncką od
strony Centrum, bo na OSM słabo widać co się z czym przecina, a co jest
na różnych poziomach. Ale pewnie się zorientuję na miejscu...

zorientujesz się. Ścieżka jest szeroka ale trochę pokręcona bo przechodzi pod wiaduktami itd. Ale bez problemu trafisz

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-06 19:15:15
Autor: Zachu
[WAW]Most Północny

napisał:

[...]

OSM to nie wyrocznia ;)
http://umapa.pl/69fZL
Marymonck± możesz już Przy Agorze lcieć, przez Hutnik albo najszybciej asfaltem.

--
Zachu

[WAW]Most Północny