[Wrocław] Most Rędziński nie dla pieszych i rowerów?

Data: 2012-04-20 19:30:54
Autor: Andy Niwinski
[Wrocław] Most Rędziński nie dla pieszych i rowerów?

"Piotrek" <bikerka1988.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jms3bg$elu$1inews.gazeta.pl...
Jechałem ostatnio - ale nie rowerem tylko samochodem przez most Rędziński i
zauważyłem... że tam nie ma chodnika dla pieszych ani dla rowerów. Moje
pytanie brzmi co za cymbał tak zrobił?

Miasto Wrocław w którym przedostać się na drugi koniec rzeki graniczy z cudem,
miasto którego prezydent promuje luĽny styl życia w tym jazdę na rowerze kara
rowerzystów buduj±c most za wiele pieniędzy?

Czy da się więc w jaki¶ inny sposób rowerem przedostać na drugi koniec Odry?
Np. przez Wyspę Rędzińsk±?

A który koniec masz na my¶li? Uj¶cie, czy Ľródła?

Data: 2012-04-20 18:26:26
Autor: Piotrek
[Wrocław] Most Rędziński nie dla pieszych i rowerów?

> Czy da się więc w jaki¶ inny sposób rowerem przedostać na drugi koniec > Odry?
> Np. przez Wyspę Rędzińsk±?

A który koniec masz na my¶li? Uj¶cie, czy Ľródła?

mam na my¶li poł±czenie zachodniej strony odry ze wschodni±.

Data: 2012-04-20 22:07:22
Autor: Andy Niwinski

"Piotrek" <bikerka1988@gazeta.SKASUJ-TO.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jms9oi$1rj$1inews.gazeta.pl...

> [...]
A który koniec masz na my¶li? Uj¶cie, czy Ľródła?

mam na my¶li poł±czenie zachodniej strony odry ze wschodni±.

Dżisaaaaaaaaas......

Data: 2012-04-21 09:42:42
Autor: artek
[Wrocław] Most Rędziński nie dla pi eszych i rowerów?
W dniu 2012-04-20 20:26, Piotrek pisze:

Czy da się więc w jakiś inny sposób rowerem przedostać na drugi koniec
Odry?
Np. przez Wyspę Rędzińską?

A który koniec masz na myśli? Ujście, czy źródła?

mam na myśli połączenie zachodniej strony odry ze wschodnią.

a przez most milenijny za daleko? doprawdy, jak już jedziesz na rekreacyjną przejażdżkę po polach irygacyjnych (bo to jedyny sens tej przeprawy), to nadłożenie paru kilometrów z maślic nie jest żadnym problemem. a reszty miasta problem ten zupełnie nie dotyczy ...

żeby nie było, od lat objeżdżam w te i wewte i las pilczycki, i las rędziński z polami irygacyjnymi, czasem nawet parę razy w tygodniu. jak dla mnie to sztuczny problem, bardziej ambicjonalny niż faktyczny.
nie wspominajÄ…c o tym, ĹĽe gruntownie przedyskutowany parÄ™ lat temu. bo sam przyznasz, teraz to juĹĽ nawet nie musztarda po obiedzie ...
anyway, ogólnie wniosek był taki, że najtaniej i najprościej byłoby udrożnić przejście technologiczne przez jaz rędziński:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/_ENP6JXCrdBm5cujvmILQtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

https://picasaweb.google.com/lh/photo/pxnHRM2jlczI-_usQGj8RNMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

ale względy techniczne (wejście na sporej wysokości) nie za bardzo na to pozwalają:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/8srQUFfobVUtToOpX8VvMtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

--
artek

Data: 2012-04-21 14:12:55
Autor: emil
[Wrocław] Most Rędziński nie dla pi eszych i rowerów?

ale względy techniczne (wejście na sporej wysokości) nie za bardzo na to
pozwalajÄ…:

https://picasaweb.google.com/lh/photo/8srQUFfobVUtToOpX8VvMtMTjNZETYmyPJy0liipFm0?feat=directlink

Chyba biurokratyczne, bo technicznie to tam można mnóstwo rozwiązań zastosować,
Ja bym tam postawił stalowe schody przemysłowe :
http://tlc.eu/Content/Images/produkty/new/przemyslowe-2.jpg

P.S. KĹ‚adka zwierzyniecka teĹĽ niska nie jest , a schodki Ĺ‚adne ma.

Data: 2012-04-21 14:52:07
Autor: artek
W dniu 2012-04-21 14:12, emil pisze:
[...]

biurokratycznie też, oczywiście, bo rzdw oficjalnie żadnej śluzy czy jazu na przejścia nie udostępnia. dużo poważniejszym problemem są powodzie, las pilczycki jest zalewany przy byle okazji, czasem łącznie z kawałkiem kozanowa ;)
byle konstrukcja długo by nie wytrzymała.

--
artek

Data: 2012-04-22 09:35:22
Autor: Robert Ostrowski
emil <emilpromil@gmail.com> napisał(a):
Ja bym tam postawił stalowe schody przemysłowe :
http://tlc.eu/Content/Images/produkty/new/przemyslowe-2.jpg

P.S. KĹ‚adka zwierzyniecka teĹĽ niska nie jest , a schodki Ĺ‚adne ma.

Tia... widać, że się nadajesz do projektowania po polsku. I jak po takich
schodach przejechać z sakwami, przyczepk±, rowerem trójkołowym czy poziomk±
typu LWP...

Data: 2012-04-20 18:35:11
Autor: Piotrek