Most na kamienicy w Rzekach - jest czy go nie ma?

Data: 2009-02-26 15:42:09
Autor: Jacek Krywult
Most na kamienicy w Rzekach - jest czy go nie ma?

Czy most na Kamienicy w Rzekach, ten u wyjścia doliny z lasu, przy
polu namiotowym i parkingu został odbudowany?

nie wiem gdzie dokładnie został zerwany, ale przechodziłem tamtędy i wszystkie mosty stały.
A sama dolina przepiękna :)

http://www.foto.pwsk.pl/2009/02/16/dolina-kamienicy/

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Most na kamienicy w Rzekach - jest czy go nie ma?