Mostek 1 1/8" na rurÄ™ 1"...

Data: 2010-06-11 21:57:42
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Mostek 1 1/8" na rurÄ™ 1"...
Konrad Kosmowski wrote:

Mam problem z zamontowaniem mostka 1 1/8" na rurÄ™ 1" (a-head).
Mostków 1" praktycznie nie ma na rynku (przynajmniej takich jak mi
siÄ™ podobajÄ…).

Pokaż jakie Ci się podobają :)

Kupiłem mostek na 1 1/8" oraz tulejkę z 1" na 1 1/8" na rurę.
Niestety mam problem z montażem - po założeniu tulejki nie idzie
zapchać mostka na rurę (z tulejką). Najwyraźniej tulejka jest
przeznaczona do redukcji uchwytu na kierownice w mostkach, których
zdejmuje się fragment mocujący kierownicę (wtedy by weszła bez
problemu). Tulejka jest złożona z dwóch kawałków luzem.

Jakiś pomysł jak założyć ten mostek? Mogę ew. próbować go jakoś na
siłę rozwierać ale wolałbym nie. Ewentualnie jakoś wygiąć tę tulejkę
- po złożeniu dwóch jej fragmentów do siebie tworzą one bardziej
elipsę niż okrąg... Może jakaś inna tulejka?

Właściwie sam sobie odpowiedziałeś - inna tulejka albo jakaś obróbka
mechaniczna obecnej.

Online taką tuleję widziałem tylko tutaj:
http://www.romed.pl/tuleja-redukcyjna-p-1543.html?cPath=3

Sam niedawno polowałem na mostek 1" i udało mi się na eBayu UK niby
szosowy mostek Acor, owalny (na sterówce zajmuje 5 cm zamiast typowych
4), 120 mm, na dwie śruby, do kierownicy 1" i jestem z niego
zadowolony. Po zdrapaniu paznokciem napisu Acor wygląda i działa wręcz
pięknie ;) Niedawno widziałem trochę ITM-ów, ale na jedną śrubę, więc
trochę kiszka przy odwracaniu mostka, bo trzeba zdejmować szpej z
kierownicy. No ale...

--
KrzyÅ›

Data: 2010-06-11 22:01:03
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Mostek 1 1/8" na rurÄ™ 1"...
Krzyś Cierpiętnik wrote:

Niedawno widziałem trochę ITM-ów, ale na jedną śrubę, więc trochę
kiszka przy odwracaniu mostka, bo trzeba zdejmować szpej z
kierownicy. No ale...

Hmm, co ja plotę. Takich mostków się raczej nie obraca... No,
nieważne :)

--
KrzyÅ›

Data: 2010-06-11 22:08:38
Autor: Konrad Kosmowski
Mostek 1 1/8" na rurê 1"...
** Krzy¶ Cierpiêtnik <blah@blah.blah> wrote:

Mam problem z zamontowaniem mostka 1 1/8" na rurê 1" (a-head).  Mostków 1"
praktycznie nie ma na rynku (przynajmniej takich jak mi siê podobaj±).

Poka¿ jakie Ci siê podobaj± :)

http://www.dedaelementi.com/En/Products/Products_List.aspx?SearchMode=Component&SearchComponent=Stem%2031,7

Kupi³em mostek na 1 1/8" oraz tulejkê z 1" na 1 1/8" na rurê.  Niestety mam
problem z monta¿em - po za³o¿eniu tulejki nie idzie zapchaæ mostka na rurê
(z tulejk±). Najwyra¼niej tulejka jest przeznaczona do redukcji uchwytu na
kierownice w mostkach, których zdejmuje siê fragment mocuj±cy kierownicê
(wtedy by wesz³a bez problemu). Tulejka jest z³o¿ona z dwóch kawa³ków luzem.

Jaki¶ pomys³ jak za³o¿yæ ten mostek? Mogê ew. próbowaæ go jako¶ na si³ê
rozwieraæ ale wola³bym nie. Ewentualnie jako¶ wygi±æ tê tulejkê - po
z³o¿eniu dwóch jej fragmentów do siebie tworz± one bardziej elipsê ni¿
okr±g... Mo¿e jaka¶ inna tulejka?

W³a¶ciwie sam sobie odpowiedzia³e¶ - inna tulejka albo jaka¶ obróbka
mechaniczna obecnej.

Bior±c pod uwagê, ¿e tuleja kosztuje ok. 10z³ to chyba zamówiê tê co poda³e¶ i
zobaczê.

--

Mostek 1 1/8" na rurÄ™ 1"...