Mostek 1 1/8" na rurę 1"...

Data: 2010-06-11 20:54:00
Autor: Konrad Kosmowski
Mostek 1 1/8" na rurę 1"...
Mam problem z zamontowaniem mostka 1 1/8" na rurę 1" (a-head). Mostków 1"
praktycznie nie ma na rynku (przynajmniej takich jak mi się podobaj±).

Kupiłem mostek na 1 1/8" oraz tulejkę z 1" na 1 1/8" na rurę. Niestety mam
problem z montażem - po założeniu tulejki nie idzie zapchać mostka na rurę (z
tulejk±). NajwyraĽniej tulejka jest przeznaczona do redukcji uchwytu na
kierownice w mostkach, których zdejmuje się fragment mocuj±cy kierownicę (wtedy
by weszła bez problemu). Tulejka jest złożona z dwóch kawałków luzem.

Jaki¶ pomysł jak założyć ten mostek? Mogę ew. próbować go jako¶ na siłę
rozwierać ale wolałbym nie. Ewentualnie jako¶ wygi±ć tę tulejkę - po złożeniu
dwóch jej fragmentów do siebie tworz± one bardziej elipsę niż okr±g... Może
jaka¶ inna tulejka?

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-06-11 21:36:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Mostek 1 1/8" na rurę 1"...
Konrad Kosmowski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶lić):
[...]

IdĽ do jakiego¶ tokarza i nich Ci to utoczy, drogie nie będzie.

--
Pozdrowienia,                            | Próżno¶ repliki się spodziewał
Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci±         | bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-06-11 21:50:19
Autor: Konrad Kosmowski
Mostek 1 1/8" na rurę 1"...
** Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

[...]

Ale po co skoro za 10zł można kupić tulejkę? Być może co¶ Ľle robię zakładaj±c
dlatego pytam.

Generalnie też z tego co czytam z czę¶ci± mostków przychodzi tulejka z 1 1/8"
na 1" w zestawie. Z moim nie przyszedł. Pytam bo może kto¶ ma odst±pić tak±
tulejkę. NajwyraĽniej ta przeznaczona do kierownicy nie pasuje.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-06-11 22:22:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Mostek 1 1/8" na rurę 1"...

http://www.cyklotur.com/czesci_wsporniki_kierownicy_adaptery,0.html

Data: 2010-06-11 22:28:43
Autor: Konrad Kosmowski
Mostek 1 1/8" na rurę 1"...
** Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Ale po co skoro za 10zł można kupić tulejkę?

http://www.cyklotur.com/czesci_wsporniki_kierownicy_adaptery,0.html

W zasadzie żadna z tych pozycji to nie jest to o co pytałem.

--
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )

Data: 2010-06-11 17:46:03
Autor: mg
Mostek 1 1/8" na rurę 1"...
>http://www.cyklotur.com/czesci_wsporniki_kierownicy_adaptery,0.html

W zasadzie żadna z tych pozycji to nie jest to o co pytałem.

Jest ale w komplecie.
Do adaptera ADAPTER AD-307 jest doł±czona redukcja do mostka widoczna
na tym zdjęciu:
http://www.cyklotur.com/img.php?I=1&P=53034290

Na allegro bywaj± same redukcje od takich adapterów po ~10 PLN. Możesz
też spróbować spytać się w sklepach/serwisach. Bywa, że montuj± komu¶
adapter i zostaje im redukcja.

Jak już założysz mostek 1,1/8" to zaczniesz szukać korka od sterów
1.1/8". Zamiast korka 1.1/8" można użyć podkładki sterowej 1" o
grubo¶ci 3 lub 5mm. Podkładka 1" zaprze się mostek 1.1/8" a o ni±
zaprze się korek od sterów 1".

Data: 2010-06-11 21:57:42
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Mostek 1 1/8" na rurÄ™ 1"...
Konrad Kosmowski wrote:

Mam problem z zamontowaniem mostka 1 1/8" na rurÄ™ 1" (a-head).
MostkĂłw 1" praktycznie nie ma na rynku (przynajmniej takich jak mi
siÄ™ podobajÄ…).

PokaĹĽ jakie Ci siÄ™ podobajÄ… :)

Kupiłem mostek na 1 1/8" oraz tulejkę z 1" na 1 1/8" na rurę.
Niestety mam problem z montażem - po założeniu tulejki nie idzie
zapchać mostka na rurę (z tulejką). Najwyraźniej tulejka jest
przeznaczona do redukcji uchwytu na kierownice w mostkach, ktĂłrych
zdejmuje się fragment mocujący kierownicę (wtedy by weszła bez
problemu). Tulejka jest złożona z dwóch kawałków luzem.

Jakiś pomysł jak założyć ten mostek? Mogę ew. próbować go jakoś na
siłę rozwierać ale wolałbym nie. Ewentualnie jakoś wygiąć tę tulejkę
- po złożeniu dwóch jej fragmentów do siebie tworzą one bardziej
elipsÄ™ niĹĽ okrÄ…g... MoĹĽe jakaĹ› inna tulejka?

Właściwie sam sobie odpowiedziałeś - inna tulejka albo jakaś obróbka
mechaniczna obecnej.

Online taką tuleję widziałem tylko tutaj:
http://www.romed.pl/tuleja-redukcyjna-p-1543.html?cPath=3

Sam niedawno polowałem na mostek 1" i udało mi się na eBayu UK niby
szosowy mostek Acor, owalny (na sterĂłwce zajmuje 5 cm zamiast typowych
4), 120 mm, na dwie śruby, do kierownicy 1" i jestem z niego
zadowolony. Po zdrapaniu paznokciem napisu Acor wygląda i działa wręcz
pięknie ;) Niedawno widziałem trochę ITM-ów, ale na jedną śrubę, więc
trochę kiszka przy odwracaniu mostka, bo trzeba zdejmować szpej z
kierownicy. No ale...

--
KrzyĹ›

Data: 2010-06-11 22:01:03
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Mostek 1 1/8" na rurÄ™ 1"...
Krzyś Cierpiętnik wrote:

Niedawno widziałem trochę ITM-ów, ale na jedną śrubę, więc trochę
kiszka przy odwracaniu mostka, bo trzeba zdejmować szpej z
kierownicy. No ale...

Hmm, co ja plotÄ™. Takich mostkĂłw siÄ™ raczej nie obraca... No,
niewaĹĽne :)

--
KrzyĹ›

Data: 2010-06-11 22:08:38
Autor: Konrad Kosmowski
Mostek 1 1/8" na rurę 1"...
** Krzy¶ Cierpiętnik <blah@blah.blah> wrote:

Mam problem z zamontowaniem mostka 1 1/8" na rurę 1" (a-head).  Mostków 1"
praktycznie nie ma na rynku (przynajmniej takich jak mi się podobaj±).

Pokaż jakie Ci się podobaj± :)

http://www.dedaelementi.com/En/Products/Products_List.aspx?SearchMode=Component&SearchComponent=Stem%2031,7

[...]

Wła¶ciwie sam sobie odpowiedziałe¶ - inna tulejka albo jaka¶ obróbka
mechaniczna obecnej.

Bior±c pod uwagę, że tuleja kosztuje ok. 10zł to chyba zamówię tę co podałe¶ i
zobaczę.

--

Mostek 1 1/8" na rurę 1"...