Mostek 1'' (i linka z hamulca wewnątrz)

Data: 2015-07-14 08:00:33
Autor: PeJot
Mostek 1'' (i linka z hamulca wewnątrz)
W dniu 2015-07-13 o 22:59, TheGhost pisze:

Otóż problem jest następujący. Jest mostek 1''. Pancerzyk przedniego
hamulca kończy się na jednym otworze (od spodu mostka, hamulce Canti),
linak przechodzi przez środek mostka, a następnie wychodzi w innym
otworze i idzie pionowo w dół do hamulca. I teraz dwie kwestie:
a) jak przepleść linkę przez mostek i doprowadzić do drugiego otworka
(był kiedyś chypa jakiś patent z nitką lub drucikiem, acz dokładnie nie
pamiętam)
b) czy linka w jakiś sposób w takim "patencie" jest zabezpieczona przed
przetarciem się?

Przez częstą wymianę :)

c) dobrze ten patent "interpretuję"?

Hamulce jakieś dość leciwe - canti, ale chybazgldnie przyzwoita grupa
(piasty uszczelniane, stery względne, ogólnierowerek na jako takim
poziomie, chociaż rozwiązania konstrukcyjne co najmniej sprzed kilku
lat). Ma ktoś jakiś pomysł?

Nie kombinować, tylko puścić linkę na zewnątrz mostka. Zdaje się że mam gdzieś w szpejach wieszak do canti na 1" mostek. Chyba że rozwiązanie za mało koszerne, to ja, Panie, nie wiem :)

--
P.Jankisz

Mostek 1'' (i linka z hamulca wewnątrz)