Mostek trekkingowy regulowany dead

Data: 2009-07-16 08:02:41
Autor: out
Mostek trekkingowy regulowany dead
Witam
Mocowanie kierownicy mojego mostka (alu) zaczęło pękać.
Mostek jest chyba "starego typu", na pewno na kierę 25.4mm, wpuszczany w ramę, regulowany, wysoki i dośc długi (duża rama).
Patrzę za czymś w jego miejsce i ceny są od 20 do ok 170 pln - czy, jeśli jest to rower crossowy (Mongoose Crossway 350 sprzed 5 lat, po małych przeróbkach), muszę dobrać coś specjalnego?
Czy uzyskam podobną do poprzedniej geometrię, jeślibym dokupił PROSTĄ kierownicę (jeszcze parę gratów mi się nie mieści)?
Nie znam się na mostkowych firmach (widziałem ZOOMy i jakieś PASSEO [MCS] tego typu) - co można wziąć niejako w ciemno (potrzebuję raczej w ciemno, bo w tym temacie jestem lajkonikiem ;) ?
Będę wdzięczny za każą odpowiedź w temacie.

Data: 2009-07-16 08:12:19
Autor: out
Mostek trekkingowy regulowany dead
out pisze:
(...)
Nie znam się na mostkowych firmach (widziałem ZOOMy i jakieś PASSEO
(...)

Tfu! Nie PASSEO tylko PASSA :(

Mostek trekkingowy regulowany dead