Mostek z mocowaniem kierownicy na górze

Data: 2009-12-29 12:07:06
Autor: speedygo
Mostek z mocowaniem kierownicy na górze
Witam,
Szukam mostka ahead 1 1/8" , który miałby mocowanie kierownicy nad
korpusem a nie odstające z boku.
Czy w ogóle jest coś takiego? Wydaje mi się, że widziałem, ale nie
wiem czy mostek ten nie był zintegrowany z amortyzatorem.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

Data: 2009-12-29 21:33:33
Autor: PeJot
speedygo pisze:
Witam,
Szukam mostka ahead 1 1/8" , który miałby mocowanie kierownicy nad
korpusem a nie odstające z boku.

Mostek o zerowym wysunięciu ?

Czy w ogóle jest coś takiego?

Szukałem coś takiego dla syna, żeby maksymalnie zbliżyć kierownicę do siodła. Jako że długo nie mogłem nic znaleźć, po prostu zrobiłem go sam.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-29 22:20:25
Autor: mariuszmo

Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości news:hhdp2q$fl5$1inews.gazeta.pl...
speedygo pisze:
Witam,
Szukam mostka ahead 1 1/8" , który miałby mocowanie kierownicy nad
korpusem a nie odstające z boku.

Jak masz zamiar w takiej sytuacji kasować luzy? przykręcić górny dekielek do gwiazdki w rurze? musiałby mieć dziurawą kierownicę i śruba przez nią przechodzić albo najpierw regulacja a potem dokręcenie kierownicy, bez sensu, bez sensu też rower moze z czymś takim skręcać

Data: 2009-12-29 14:16:03
Autor: Konik
On 29 Gru, 22:20, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:
U ytkownik "PeJot" <Pe...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:hhdp2q$fl5$1inews.gazeta.pl...

> [...]

http://paa.pl/mostek_massi_unikat_od_1zl_bcm-762664279.html

Może uda Ci się znaleźć podobny ;)

Data: 2009-12-30 08:47:04
Autor: PeJot
mariuszmo pisze:

Jak masz zamiar w takiej sytuacji kasować luzy? przykręcić górny dekielek do gwiazdki w rurze? musiałby mieć dziurawą kierownicę i śruba przez nią przechodzić albo najpierw regulacja a potem dokręcenie kierownicy,

O właśnie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-01-03 19:40:15
Autor: PeJot
PeJot pisze:
mariuszmo pisze:

[...]

Fakt, że taka konstrukcja jest łatwiejsza do zrobienia przy klasycznych sterach gwintowanych.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-12-30 15:45:14
Autor: Adrian S.
Mostek z mocowaniem kierownicy na górze
Sprawdź w firmie NC-17, coś mi chodzi po głowie że oni coś takiego mieli.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Mostek z mocowaniem kierownicy na górze