Motel Pieniądze Morderstwo Szaleństwo

Data: 2019-08-20 00:22:29
Autor: u2
Motel Pieniądze Morderstwo Szaleństwo
https://www.youtube.com/watch?v=jqfqVDHNW6c

Przyjechałem do miasta około godziny temu
Rozejrzałem się, w którą stronę wieje wiatr
Gdzie dziewczynki w swoich hollywoodzkich bungalowach
Jesteś szczęśliwą małą damą w Mieście Światła?
Czy tylko kolejnym zagubionym aniołem
Miasta Nocy...

Kobieto L.A., Kobieto L.A.,
Kobieto L.A., niedzielne popołudnie...
Wjeżdża przez twoje przedmieścia w twój blues
W twój blues, w twój blues,
W twój blues...

Widzę, że twe włosy płoną
Wzgórza wypełnia ogień
Jeśli mówią, że cię nigdy nie kochałem
Wiesz, że są kłamcą
Jadąc w dół twoimi autostradami
Północne alejki wędrują
Policjanci w autach, nieokryte bary
Nigdy nie widziały kobiety tak samotnej
Tak samotnej...
Motel Pieniądze Morderstwo Szaleństwo
Zmieńmy nastrój z radości w smutek

Mr. Mojo Risin'
("Pan Mojo Risin'"; risin' - wznoszący się, wschodzący)
Mr. Mojo Risin',
Musi wciąż się wznosić...
Mr. Mojo Risin' (...)

Kobieto L.A., jesteś moją kobietą