Motel okolice Tymienia droga 11

Data: 2009-12-24 11:48:10
Autor: PawelC
Motel okolice Tymienia droga 11
Polecił by ktoś jakiś dobry motel, zajazd na drodze 11 między Kołobrzegiem a Koszalinem.
Przegrzebałem Zumi i kilka portali z noclegami ale wygląda to tak, jakby akurat na tej drodze w tym miejscu była jakaś czarna dziura pod tym względem.

Data: 2009-12-24 12:39:06
Autor: J.F.
On Thu, 24 Dec 2009 11:48:10 +0100,  PawelC wrote:
[...]

No bo kazdy zainteresowany wybiera nocleg w Kolobrzegu ? :-)

Gpmapa podpowiada - Zeglarz w Koszalinie, czy moze nawet juz za ..

J.

Data: 2009-12-24 12:53:49
Autor: moje_przedmioty

Użytkownik "PawelC" <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgvh29$8m$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Całe ustronie morskie to zestaw moteli pensjonatów itp

Data: 2009-12-24 18:13:12
Autor: szwagier
PawelC pisze:
[...]
W Ustroniu Morskim jest przy samej drodze Motel Europa.
Ale lepiej skrecic do Ustronia i zatrzymac sie w Hotelu Morena.
Poza sezonem ceny smiesznie niskie (w ubieglym roku w styczniu placilem 50 zl) a standard bardzo dobry.

szwagier

Motel okolice Tymienia droga 11