Motłoch znów w akcji

Data: 2010-08-10 08:50:39
Autor: Komooch
Motłoch znów w akcji

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c6050af$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
Wczoraj pod Krzyżem znów dochodziło do awantur

Wczoraj pod Krzyżem znów dochodziło do awantur. Policja nie reagowała na
ataki i wyzwiska znajdujących się pod wpływem alkoholu i narkotyków hord. W
okolicy krzyża palono marihuanę, znieważano modlących się, wykonywano
satanistyczne gesty.

Oprócz zdjęć z wczorajszej nocy, przedstawiających zarówno obrońców krzyża,
jak i agresywny motłoch, publikujemy kilka wybranych wpisów internautów,
którzy byli w ostatnich dniach przed Pałacem Prezydenckim:

Gosia:

Widziałam namiastkę tego wczoraj wieczorem. To jest straszne, że można
bezkarnie lżyć spokojnych ludzi, którzy się modlą. Państwo, w którym żyję,
coraz bardziej mnie przeraża, podobnie jak poziom agresji tych prowokatorów,
którzy codziennie się tam pojawiają. I mam coraz większą niechęć do naszych
władz i funkcjonariuszy tych władz.

Więcej
http://gazetapolska.pl/artykuly/kategoria/54/3372/motloch-znow-w-akcji

Czas posprzątać ten śmietnik pod pałacem. Za rządów lewicy szybciutko zrobionoby z tym porządek!

--

Zahir

Motłoch znów w akcji