Moto Gp Idianapolis

Data: 2011-08-27 23:43:26
Autor: Tytus z domQ
Moto Gp Idianapolis
Siemka
Za plotek.gp - Rossi idzie do Hondy, Dovi do Tech3 Yamahy...
W sumie dziwne nie jest skoro w kwalifikacjach rossi chwile po synku bogatego taty karelem...
Fantastyczny program promocyjny Duce...
nasza idea jest sluszna - potwierdza to MS 2007...
nie jestem inzynierem ale cos mnie sie obilo o uszy ze technika sie rozwija...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-08-28 00:07:35
Autor: Tytus z domQ
Moto Gp Idianapolis
Siemka

Kangur wyjal paluch z nosa i odjechal na 2 sek od stawki...ale to chyba nasz chlop - narzeka ze moto mu nie jedzie...
Spies ma na rancho 50 calowy karabin i strzela do puszek
Vale dojechal...i tego bedziemy sie trzymac

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-08-28 20:52:16
Autor: Tytus z domQ
Moto Gp Idianapolis
Siemka

Rossi walczy - z Abrahamem o 17 miejsce. Abraham ma Dukati z 2007 i nie daje sie...
niestety zepsulo sie jak to dukati
rossi10

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-08-30 08:10:31
Autor: Piotr Klimek
Moto Gp Idianapolis
Dnia (Sun, 28 Aug 2011 20:52:16 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z domQ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Siemka

Rossi walczy - z Abrahamem o 17 miejsce. Abraham ma Dukati z 2007 i nie daje sie...
niestety zepsulo sie jak to dukati
rossi10

Za to cos Mateusz Korobacz przebakiwal, ze chce do Moto2 isc.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Moto Gp Idianapolis