Moto Sierpc - opinie potrzebne

Data: 2012-08-22 10:12:27
Autor: Honda CBR600RR
Moto Sierpc - opinie potrzebne
doktorski napisal

6, tu doktorski;

Czy ktos ma/mial kontakt z firma Moto Sierpc? Interesuje mnie czy czesciej
mozna tam kupic sprzet po paciaku czy po przystanku?

Chodzi o Sierpc, nie Sieradz. :)

pzdr, dr
14/525/400

Witam
Ja miałam do czynienia :) Kupiłam u nich moto :D Nie wiem co znaczy " po paciaku ? " ale ja jestem zadowolona !! technicznie tak jak mówili jest super... Dostałam jeszcze kplt opon do tego w rozsądnej cenie  - myślę ,że jeszcze sezon na nich polatam.  Jak najbardziej polecam. Pozdr --

Moto Sierpc - opinie potrzebne