Moto dla poczatkujacego

Data: 2009-05-14 09:13:47
Autor: ZBYSZEK
Moto dla poczatkujacego

Uzytkownik "Wojtas Wojcik" <wojtaswojcik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e4b0b2e9-5197-4c28-a503-8d1104913752m24g2000vbp.googlegroups.com...
Witam
Szukam jakiegos cruiserka dla mnie na dobry poczatek.
Mam 190 cm  i niestety 115 kg . Czy mozecie cos poradzic oczywiscie

poza tym jak pisza wielbiciele plastiku ,ze cruserki nie skrecaja , nie jezdza itp ( a ja mam w dupie ich opinie na ten temat bo to opinie gosci którzy przewaznie raz w zyciu przejechali sie takim sprzetem i jet dla nich za ciezki i nieporeczny zeby mu dac rade i go opanowac) w tej cenie jest maly wybór sprzetów , jak 1 moto to pomimo wszytko nie schodzilbym ponizej 1100 ccm , gdyz po roku inne beda slabe  ,a wziolbym jakies dobrze wygladajece Virago m strzale  czy dragstara a po roku jazdy jak sie wpasujesz ( lub nie) sam zobaczysz co tak naprawde chcesz

gadanie na temat przy przyspieszen ,porecznosci dla zakupu na 1 motor mija sie z celem , kupuj oczami i sercem , reszte opini niech se w dupe wsadza:D

Moto dla poczatkujacego