Moto dla poczatkujacego

Data: 2009-05-14 10:24:29
Autor: zet
Moto dla poczatkujacego
Witam
Szukam jakiegos cruiserka dla mnie na dobry poczatek.
Mam 190 cm  i niestety 115 kg . Czy mozecie cos poradzic oczywiscie

Witam Grupe

Mysle ze na poczatek nie ma co kupowac motoru z mysla ze to na dlugie lata.
Dopóki jezdzilem moja MZ zawsze podobaly mi sie chopery i w tamtym roku kupilem Intrudera 750 bo ladny i tani :)
Pojezdzilem i teraz sam nie wiem. Dalej mi sie podoba ale kiedys sobie kupie albo GSXF albo GoldWinga  a moze jeszcze mi sie cos odmieni :)))))))
Moze wlasnie Intruder 1400 bylby ok. Wcale nie jest taki maly, z wysunietymi podnózkami bedzie dobry, mocy ma wystarczajaco a w tej cenie da sie kupic i jeszcze wystarczy na kask i ubranie.

Moto dla poczatkujacego