Moto dla poczatkujacego

Data: 2009-05-14 01:50:43
Autor: MichalKu
Moto dla poczatkujacego
On 13 Maj, 23:05, Wojtas Wojcik <wojtaswoj...@gmail.com> wrote:
Witam
Szukam jakiegos cruiserka dla mnie na dobry poczatek.
Mam 190 cm  i niestety 115 kg . Czy mozecie cos poradzic oczywiscie
poza "schudnij swinio":) bo to slysze od zony,lekarza , szefa*** -
niepotrzebne skreslic.

Czesio.

Ja jestem nieco mniejszy i waze nieco mniej, a na poczatek tez bylem
czoperowaty. Zanabylem swojego czasu wspomniana Honde Shadow, ale nie
750tke, tylko VT 1100C. 60 pare koni i dobry moment. Na Twoja - ykhm -
wage, na pewno bedzie lepsza niz 750 tka, ktora i tak bedziesz po
jakims czasie zmienial. No i nie bedziesz wygladal jak bys jechal na
psie.

zdrow
MichalKu
FZ6S