Moto na kat. am

Data: 2014-10-19 17:13:47
Autor: xx graci xx
Moto na kat. am
Witam. Miesiąc temu zdałem prawko na kat. AM. Zastanawiam się nad kupnem jakiejś fajniej maszynki. Ważne jest dla mnie to, żeby moto nadawało się do miasta i dawało radę w terenie. Musi być też wytrzymałe no i oczywiście mieć kopa. Tylko z homologacją! Mój budżet to ok. 9 tys. Co sądzicie o ktm sx 80/50? --

Data: 2014-10-19 21:21:34
Autor: Yorick
Moto na kat. am
Dnia 19 - 10 - 2014 (niedziela) o godzinie 19:13, xx graci xx napisał(a):

Witam. Miesiąc temu zdałem prawko na kat. AM. Zastanawiam się nad kupnem jakiejś fajniej maszynki. [..]

OK, tylko dlaczego pytasz o to tutaj, skoro dla takich problemów masz
dedykowane forum na Ścigaczu?

http://forum.scigacz.pl/forum-13.html --
Yorick
MG Nevada 750

Data: 2014-10-28 11:57:17
Autor: Roxi19988991
Moto na kat. am
Może jakaś Honda? Np.CBR lub NSR? Dość dobrze z twoimi wymaganiami radziłaby sobie Yamaha TZR. LWG ! :D

Moto na kat. am