Moto-prasa do oddania

Data: 2011-10-23 11:49:00
Autor: Mat S
Moto-prasa do oddania
Będzie tego w sumie ze 30 kilo...

~70 numerów Świata Motocykli, ze 40 Motocykla. Jakieś przedwieczne katalogi motocykli z obu tych wydawnictw. 2 numery Ostrej Jazdy, 1 Superbike.
Odbiór raczej osobisty - Warszawa, Muranów. Mogę podwieźć pudło w strefie przyległej do trasy Marki-Muranów.

MS

Data: 2011-10-26 09:57:42
Autor: Mat S
Moto-prasa do oddania
Muszę niestety uciszyć tłum chętnych - akcja zakończona, pudło przekazane.

MS