Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25

Data: 2010-04-12 12:40:15
Autor: newrom
Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
On Mon, 12 Apr 2010 03:36:17 -0700 (PDT), Caezar Peonti vel pyteria
<pyteria@interia.pl> wrote:

zarejestrowac a tam mile Panie mowia ze brakuje mi dokumentu VAT 25
a ja mowie czemu skoro moto bylo oclone i mam papiery na to ze zostalo
zaplacone.

Bylo oclone w .de, ale nie w .pl. W .pl nie musisz clic, ale musisz
miec papierek ze nie podlega ocleniu.

a teraz pytanie:
Czy mimo tego ze wszystko zostalo zaplacone clo itp musze przynosci do
urzedu formularz VAT 25 wydany sprzedawcy motocykla ?

A nie mozesz podpisac umowy kupna na terenie NRD ? Wtedy sam sobie
wystapisz o vat-25 i bedzie po problemie.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-04-12 05:12:35
Autor: Caezar Peonti vel pyteria

<pyte...@interia.pl> wrote:
> [...]

A nie mozesz podpisac umowy kupna na terenie NRD ? Wtedy sam sobie
wystapisz o vat-25 i bedzie po problemie.

no nie bo juz zostala umowa podpisana i dupa zbita ;(
ogolnie jeb... z tym wiecej niz chyba bym sam swoje Panstwo zalozyl..

Data: 2010-04-12 14:16:38
Autor: newrom
Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
On Mon, 12 Apr 2010 05:12:35 -0700 (PDT), Caezar Peonti vel pyteria
<pyteria@interia.pl> wrote:

no nie bo juz zostala umowa podpisana i dupa zbita ;(

Zyjemy w kraju wielkich mozliwosci, czasami takie mozliwosci tycza
zmian w juz podpisanych umowach. Oczywiscie byloby to bardzo brzydkie
zachowanie i powinienes po prostu poczekac az sprzedajacy zalatwi Ci
ten papierek.

ogolnie jeb... z tym wiecej niz chyba bym sam swoje Panstwo zalozyl..

Trzeba bylo sprawdzic czy to co kupujesz, z takimi papierami jakie
masz dostac uda Ci sie zarejestrowac. Byloby prosciej.

pozdr
newrom

Data: 2010-04-12 05:45:21
Autor: Caezar Peonti vel pyteria

<pyte...@interia.pl> wrote:
> [...]

Trzeba bylo sprawdzic czy to co kupujesz, z takimi papierami jakie
masz dostac uda Ci sie zarejestrowac. Byloby prosciej.

JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html

no generalnie staralem sie tego pilnowac ale ten vat 25 mi umknal...
natomiast widze sprzeczne zdania bo jedno zrodlo podaje z enie trzeba
w ogole przedkladac vat 25 a drugie ze trzeba
Malo tego niektorzy pisza ze jeden urzad w tej samej sytuacji tego
wymaga a drugi nie...

Data: 2010-04-12 13:37:33
Autor: marc_in
newrom@spamcom.com pisze:

Bylo oclone w .de, ale nie w .pl. W .pl nie musisz clic, ale musisz
miec papierek ze nie podlega ocleniu.

VAT 25 dotyczy opodatkowania podatkiem VAT, a nie clenia.

A nie mozesz podpisac umowy kupna na terenie NRD ? Wtedy sam sobie
wystapisz o vat-25 i bedzie po problemie.

No chyba tak naprosciej. I odpadnie PCC-3.

Pozdrawiam
marc_in
fjoterka

Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25