Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25

Data: 2010-04-12 13:43:10
Autor: Tomek
Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
No uzedy w PL sa pojebane - w .de masz 19% VAT w PL musisz miec wiecej - pewnie zechce od ciebie doplaty do tej polskiej sumy i tyle. jesli motocykl byl oclony w niemczech to tez powinien tam byc zarejestrowany jesli tak bylo to nie ma problemu jesli nie to troche bedzie biegania.
Tomek
Am 12.04.2010 12:36, schrieb Caezar Peonti vel pyteria:
Witam
wiem ze bylo podobny watek nawet go czytalem ale chyba nie dokladni
taki jak moj:

Kupilem moto od goscia, ktory sciagnal go ze Szwajcari ale oclil w
niemczech (sam nie wiem czemu)
mi sprzedal normalnie z umowa kupna/sprzedazy i dal wszystkie
dokumenty (dowod Szwajcarski, dokumenty z cla itp)
Zrobilem pierwsz przeglad, tlumaczenie i jade do urzedu go
zarejestrowac a tam mile Panie mowia ze brakuje mi dokumentu VAT 25
a ja mowie czemu skoro moto bylo oclone i mam papiery na to ze zostalo
zaplacone.
Do tego czytlaem miedzy innymi na tym forum ze jesli moto jest oclone
nie jest wymagany dokument VAT 25.
Widze ze kobity w urzedzie same do konca nie wiedza ale zeby mnie
splawic powiedzialy ze ten dokument jest wymagany.
Problemu by nie bylo gdyby gosc kolomnie mieszkal ale gosc co
sprzedawal non stop gdzies siedzi za granica i utrudniony do niego
jest dostep
a do tego zeby zlozyl winosek w swoim US o wydanie VAT 25 musi sie w
nim pojawic co tez utrudnia sprawe.

a teraz pytanie:
Czy mimo tego ze wszystko zostalo zaplacone clo itp musze przynosci do
urzedu formularz VAT 25 wydany sprzedawcy motocykla ?

Data: 2010-04-12 05:11:51
Autor: Caezar Peonti vel pyteria
On 12 Kwi, 13:43, Tomek <bandit1...@interia.eu> wrote:
[...]

to dramat bo na pewno go tam nie rejestrowal, dowod jest z
Szwajcarii...

Data: 2010-04-12 14:13:51
Autor: newrom
Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
On Mon, 12 Apr 2010 05:11:51 -0700 (PDT), Caezar Peonti vel pyteria
<pyteria@interia.pl> wrote:

to dramat bo na pewno go tam nie rejestrowal, dowod jest z
Szwajcarii...

A po co mialbys rejestrowac u niemca ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-04-12 19:28:54
Autor: Tomek
Am 12.04.2010 14:11, schrieb Caezar Peonti vel pyteria:
[...]

Hej spoko zadzwon do centralnego urzedu celnego lub do ambasady RP w Szwajcarii - oni cie doinformuja. Chyba jest jakis sposob gdyz clo z terenu pozaunijnego mozesz wszedzie zaplacic nie koniecznie w PL - W niemczech jest to bardzo tanie i procedura jest na poczekaniu trwa 20 Minut i jak joz pisalem jest bardzo tania w PL sam widzisz ile sie trzeba nalatac. jesli w urzedzie siedza jakies cioty to bedzie bieganina do kwadratu.
Zycze powodzenia
Tomek

Data: 2010-04-12 20:36:39
Autor: Kuczu
W dniu 2010-04-12 13:43, Tomek pisze:
No uzedy w PL sa pojebane - w .de masz 19% VAT w PL musisz miec wiecej -
pewnie zechce od ciebie doplaty do tej polskiej sumy i tyle.

WOW.

jesli motocykl byl oclony w niemczech to tez powinien tam byc zarejestrowany

WOW x 10.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-04-12 13:27:09
Autor: robertbig
On 12 Kwi, 20:36, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

WOW.

> jesli motocykl byl oclony w niemczech to tez powinien tam byc zarejestrowany

Niektórzy, to zdaje sie nigdy nie ogarna prostych prawd ,na jakim
swiecie zyja , w jakim kraju i gdzie stowarzyszonym

Powiem wiecej . LOL 1001X

Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25