Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25

Data: 2010-04-12 18:40:46
Autor: trud
Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
Nie pytaj o takie rzeczy tutaj.
Vat-25 nie ma nic wspólnego z podatkiem Vat ani cłem.  Vat-25 jest to zaświadczenie, że jesteś zwolniony z podatku od czynności
cywilno prawnych w naszym kraju. 2% od wartości umowy kupna motocykla w tym
przypadku. To czy jesteś zwolniony stwierdza i wystawia Vat-25 naczelnik
twojego urzędu skarbowego. Żeby uzyskać Vat-25 musisz iść do urzędu
skarbowego i złożyć wniosek Vat-24. Załączniki to kwit, że zapłaciłeś 160
zł, ksera dokumentów i umowy, ich tłumaczenia. Oryginały oczywiście do
wglądu.
Ja zapłaciłem 160 zł za zaświadczenie, że jestem zwolniony z podatku w
wysokości 74 zł. Nie wystarczy zapis w odpowiedniej ustawie. Nie wystarczą
dokumenty z innego kraju. Bandycki kraj.

trud
SR500

Data: 2010-04-12 18:44:45
Autor: newrom
On Mon, 12 Apr 2010 18:40:46 +0200, trud <trud@onet.eu> wrote:

Vat-25 nie ma nic wspólnego z podatkiem Vat ani cłem.

Zaświadczenie potwierdzające uiszczenie podatku od towarów i usług lub
_brak_obowiązku_ uiszczenia podatku od towarów i usług z tytułu
nabycia środka transportu

A co do cla, to faktycznie, zapedzilem sie. pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-04-12 22:06:04
Autor: Arni
newrom@spamcom.com pisze:
[...]

w przypadku złozenia VAT 24 otrzymujemy VAT 25 z jedna z powyzszych mozliwosci. Ale zeby było ciekawiej, jest jeszcze jedna: odmowa wydania   Vat 25. W randze decyzji urzedu. Podlega zaskarżeniu do Izby Skarbowej.
Okazuje sie ze w tym ciekawym kraju jeden z Urzedów Skarbowych wymyslił sobie czwarte wyjscie: odmowa _przyjecia_ VAT24 z ustnym uzasadnieniem: bo nie. (to znaczy nie wydajemy VAT 25 wogole i juz) Nie pomagaja rozmowy z naczelnikiem, ze tego wymagaja Wydziały Komunkacji i ustawa. Mam taki przypadek na tapecie i kilka pomysłow na jej rozwiazanie. Sprawe utrudnia fakt, ze korespondencje musi prowadzic podatnik zobowiazany czyli sprowadzajacy (prywatnie)  a nie obecny wlasciciel.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-04-13 13:26:09
Autor: vIrek
Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
Witam
Użytkownik "Arni" <no@spam.org> napisał w wiadomości news:hpvufr$ct8$1inews.gazeta.pl...
newrom@spamcom.com pisze:
[...]
Mnie w takim przypadku wydział komunikacji przyjął właśnie tą odmowę.

--
vIrek
VTX1800

Data: 2010-04-13 14:17:44
[...]