Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25

Data: 2010-04-12 20:06:26
Autor: Kuczu
Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25
W dniu 2010-04-12 12:36, Caezar Peonti vel pyteria pisze:

Kupilem moto od goscia, ktory sciagnal go ze Szwajcari ale oclil w
niemczech (sam nie wiem czemu)
mi sprzedal normalnie z umowa kupna/sprzedazy i dal wszystkie
dokumenty (dowod Szwajcarski, dokumenty z cla itp)
Zrobilem pierwsz przeglad, tlumaczenie i jade do urzedu go
zarejestrowac a tam mile Panie mowia ze brakuje mi dokumentu VAT 25
a ja mowie czemu skoro moto bylo oclone i mam papiery na to ze zostalo
zaplacone.
Do tego czytlaem miedzy innymi na tym forum ze jesli moto jest oclone
nie jest wymagany dokument VAT 25.
Widze ze kobity w urzedzie same do konca nie wiedza ale zeby mnie
splawic powiedzialy ze ten dokument jest wymagany.
Problemu by nie bylo gdyby gosc kolomnie mieszkal ale gosc co
sprzedawal non stop gdzies siedzi za granica i utrudniony do niego
jest dostep
a do tego zeby zlozyl winosek w swoim US o wydanie VAT 25 musi sie w
nim pojawic co tez utrudnia sprawe.

a teraz pytanie:
Czy mimo tego ze wszystko zostalo zaplacone clo itp musze przynosci do
urzedu formularz VAT 25 wydany sprzedawcy motocykla ?

Ale ktos w ogole placil polski lub niemiecki VAT od wartosci moto+clo ?
Bo jesli niemiecki to sprawa prosta : VAT25
Jesli byl placony polski: Faktura VAT lub PCC3
Jesli nie byl placony zaden: przejebane bo ktos go jednak zaplacic musi

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Moto ze Szwajcari - clone w niemczech... a VAT 25