MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?

Data: 2012-08-09 09:00:43
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Hej,
Będę jechał z żoną na MotoGP do Brna, wyjeżdzamy w czwartek 23.08 rano z
Gdańska, będziemy jechać przez Bydgoszcz i Wrocław (standardowa trasa
wyznaczona przez mapy Google). Może ktoś chciałby się zabrać w jedną lub
dwie strony w celu obniżenia kosztów paliwa? Pojazd to Citroen C5 kombi,
więc w 4 osoby powinno być wszystkim w miarę wygodnie.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-08-09 11:10:24
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-09 11:00, Piotr Klimek pisze:
Citroen C5 kombi, więc w 4 osoby powinno być wszystkim w miarę wygodnie.

Na MotoGP we francuskiej puszce to chyba trochę tak, jak do burdelu z założonym straponem, czysięmylę, bo w sumie nie wyobrażam sobie dojazdu na X-Games snowboardem (tzn. wyobrażam, bo teoretycznie do wykonania, ale...).

PS - Wiemwiem, fpodskokach.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 09:17:42
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 09 Aug 2012 11:10:24 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Niestety nie posiadam motoroweru, żeby pojechać tam jak prawdziwy
mężczyzna :)

Data: 2012-08-09 11:24:52
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-08-09 11:17, Piotr Klimek pisze:

Niestety nie posiadam motoroweru, żeby pojechać tam jak prawdziwy
mężczyzna :)

Zmien cylinder w detku ;)
Ino bedziesz musial rame ciachnac i bak pod dupe podlozyc.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-08-09 11:48:33
Autor: $heikh el $hah
[...]

na X-Games snowboardem (tzn. wyobraĹźam, bo teoretycznie do wykonania,
ale...).

Niestety nie posiadam motoroweru, żeby pojechać tam jak prawdziwy
mężczyzna :)

Pierdziało się kiedyś na skuterze na MBS do Zabrza (niecałe 200 km w jedną stronę) przez 'pół dnia', dojeżdżało, robiło duże oczy na widok litrówek i hostess, wracało i było fajnie. Bez kompleksów – goło ale w ostrogach!

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 09:53:05
Autor: AZ
On 2012-08-09, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

[...]

No, prawdziwy twardziel jestes!

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-09 12:06:13
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-09 11:53, AZ pisze:
On 2012-08-09, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

[...]

Nie, prawdziwym twardzielem byłby ktoś, kto by z braku laku pojechał autostopem. Ja po prostu nie jestem cipą. A ty?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 10:26:02
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 09 Aug 2012 12:06:13 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
[...]

Autostopem... Daj spokój, nie lepiej na piechotę? --
Pozdrawiam

Data: 2012-08-09 11:46:26
Autor: AZ
On 2012-08-09, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

No, prawdziwy twardziel jestes!

Nie, prawdziwym twardzielem byłby ktoś, kto by z braku laku pojechał autostopem. Ja po prostu nie jestem cipą. A ty?

Po ujrzeniu zdjecia mam inne zdanie, moze wydaje ci sie, ze nie jestes?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-09 14:23:29
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-09 13:46, AZ pisze:
On 2012-08-09, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

[...]

http://i50.tinypic.com/14xo3me.jpg
Gdybyś potrzebował do tego jakiegoś rozwinięcia myśli, to wydrukuj i popytaj kolegów w skórzanych kurtkach, ledwie opinających wczesno ciążowe brzuszki, na jakimś zlocie.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 09:55:07
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 09 Aug 2012 11:48:33 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
[...]

Chyba faktycznie tak jak Roman sugerował pojadę na DT, ale żeby nie było za łatwo zdemontuję jedno koło! Mam nadzieję, że dzięki temu zyskam chociaż trochę
w Twoich oczach. Bardzo mi na tym zależy.

Data: 2012-08-09 12:04:44
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-09 11:55, Piotr Klimek pisze:
[...]

A to Suzuki Liter nie jeĹşdzi?

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 10:24:31
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 09 Aug 2012 12:04:44 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
wyklawiaturowal co nastepuje:

Chyba faktycznie tak jak Roman sugerował pojadę na DT, ale żeby nie było za łatwo
zdemontuję jedno koło!

A to Suzuki Liter nie jeździ?

Jeździ, ale to byłoby niemęskie jechać litrem gdy ma się w garażu 125.

Data: 2012-08-09 13:36:41
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-09 12:24, Piotr Klimek pisze:
[...]

Albo puszkę z klimą(?).

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 11:48:38
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 09 Aug 2012 13:36:41 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
[...]

Jeśli obiecam, że wyłącze klimatyzacje to pozwolisz mi jechać? Proszę,
proszę...

Data: 2012-08-09 14:25:49
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-09 13:48, Piotr Klimek pisze:
[...]

Ale jak to w hermetycznej puszce - z zamkniętymi szybami?
Jeśli tak, to proszę bardzo... :)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 12:33:10
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 09 Aug 2012 14:25:49 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
[...]

Uff jednak się udało. Szejk dał jednak zielone światło dla tej wyprawy, więc jeśli
ktoś chce jechać to zapraszam. Jeszcze raz dzięki - bałem się że w tym
roku nie pojadę.

Data: 2012-08-09 15:10:26
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-08-09 14:33, Piotr Klimek pisze:
Uff jednak się udało. Szejk dał jednak zielone światło dla tej wyprawy, więc jeśli
ktoś chce jechać to zapraszam. Jeszcze raz dzięki - bałem się że w tym
roku nie pojadę.

Miłej podróży (choć wiem, że nie pojedziesz zgodnie z umową). :)

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 12:05:53
Autor: Roman Niewiarowski
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
W dniu 2012-08-09 11:55, Piotr Klimek pisze:

ale żeby nie było za łatwozdemontuję jedno koło!

Badz mezczyzna! Zdemontuj dwa i jedz na samej (sic) zembatce !

pozdr
newrom

Data: 2012-08-09 12:08:22
Autor: $heikh el $hah
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
W dniu 2012-08-09 11:55, Piotr Klimek pisze:

ale żeby nie było za łatwozdemontuję jedno koło!

Badz mezczyzna! Zdemontuj dwa i jedz na samej (sic) zembatce !

"Sarkazm to ostatnia deska ratunku dla osób o upośledzonej wyobraźni"
– Cassandra Clare, "Miasto kości"

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$
!أحمد – تنفجر    ╯(ಠ.o)Řą ︾ ┻━┻

Data: 2012-08-09 12:23:09
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-08-09 12:08, $heikh el $hah pisze:

"Sarkazm to ostatnia deska ratunku dla osób o upośledzonej wyobraźni"
– Cassandra Clare, "Miasto kości"

Wzruszylem sie. Cytatu z powiesci dla nastolatek sie nie spodziewalem.. :-)

pozdr
newrom

Data: 2012-08-09 10:27:49
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 09 Aug 2012 12:23:09 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski

Zobacz jaki motonita jest na okładce! http://ecsmedia.pl/c/miasto-kosci-b-iext4833935.jpg

Data: 2012-08-09 11:45:05
Autor: AZ
On 2012-08-09, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
[...]

Podobny do Szejka tylko nie ma frotki na rece.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-08-09 11:50:21
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
Dnia (Thu, 9 Aug 2012 11:45:05 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Może ma na prawej, ale się nie załapała w kadrze.

Data: 2012-08-09 15:31:14
Autor: maverik
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
ja i tak myślę że prawdziwi twardziele nie mają internetu, bo w kółko jeżdżą motorami

Data: 2012-08-09 12:46:54
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-08-09 12:27, Piotr Klimek pisze:

Zobacz jaki motonita jest na okładce!
http://ecsmedia.pl/c/miasto-kosci-b-iext4833935.jpg

Na rece tribal, na klacie orzel charlejoski i metroseksualny chlopiec
Wypas!

pozdr
newrom

Data: 2012-08-09 12:54:45
Autor: Kuczu
MotoGP Brno - ktoś chętny na miejsce w samochodzie?
W dniu 2012-08-09 12:27, Piotr Klimek pisze:

Zobacz jaki motonita jest na okładce!
http://ecsmedia.pl/c/miasto-kosci-b-iext4833935.jpg

Na rece tribal

Pewnie z henny. Do kompletu brakuje mu juz tylko bialej frotki.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

[...]