{MotoGP] Jerez

Data: 2010-05-06 17:59:28
Autor: (pj)
{MotoGP] Jerez

Uklony,

Ja rozumiem, ze wiekszosc z Panstwa przebywala w pieprzeknych okolicznosciach przyrody bieszczadzkiej, ale gwoli, itepe, polecam koncowke (2 ost. kolka) wyscigu glownego.

Letki Dani, prawie dojechal, jak odjechal, ino mu chyba psycholog sportowy potrzebny, albo mocniejszy motur, a czupa-czups pokazal kolejny raz, ze tzw. "jaja" posiada! :-)

http://www.motogp.com/en/Results+Statistics

--
pozdr
pj

Data: 2010-05-06 16:21:58
Autor: kakmar
{MotoGP] Jerez
Dnia 06.05.2010 (pj) <jd15c27@gmail.com> napisał/a:

Uklony,

Ja rozumiem, ze wiekszosc z Panstwa przebywala w pieprzeknych okolicznosciach przyrody bieszczadzkiej, ale gwoli, itepe, polecam koncowke (2 ost. kolka) wyscigu glownego.

Ta, działo się, ale poza 2 ostatnimi nuda. Za to moto2, to warto
obejrzeć.

Letki Dani, prawie dojechal, jak odjechal, ino mu chyba psycholog sportowy potrzebny, albo mocniejszy motur, a czupa-czups pokazal kolejny raz, ze tzw. "jaja" posiada! :-)

Jeszcze mocniejszy? On/oni(zespół) nie dają rady w winklach. A Lorenzo
dobry jest, gonił cały wyścig, i to co zrobił pod koniec. Pomyślałem sobie że wygra VR, za nim 2 dukaty (brawa dla Haydena), a w Hiszpanii dojdzie co najmniej do zamieszek. Ale się nie wyjebali.

Ale warto zobaczyć moto2 i jak T. Elias "tłumaczy" Noyesowi.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-05-07 09:57:01
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
(pj) pisze:
Ja rozumiem, ze wiekszosc z Panstwa przebywala w pieprzeknych okolicznosciach przyrody bieszczadzkiej,

nie, wyścigi są teraz tylko dla mieszczuchów. jakaś pieprzona kablówka tylko. to niech spadają. obejrzę se em jak miłość.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-05-07 10:13:28
Autor: Don Pedro
{MotoGP] Jerez
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

Się nie znasz. Ja oglądam na Sportklubie, którego mam na N-ce, którą możesz sobie na dowolnej wsi oglądać. Nawet w Błoniu.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-05-07 11:47:11
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

wiesz... dwójka mi trochę śnieży. ale eurosport mam. a N długo jeszcze pewnie nie kupie z powodu marnego wyboru programowego. nie stać mnie na zakup N dla jednego programu.

Data: 2010-05-07 11:50:41
Autor: Don Pedro
{MotoGP] Jerez
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

To czemu nadajesz, że nie masz kablówki, skoro ona jest jeszcze droższa?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-05-07 11:55:10
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

bo nie mam. nie tylko dlatego, że nie mam, ale nie mam możliwości mieć. inaczej może bym jakąś miał. ja na wsi mieszkam. piszesz jakbyś nie wiedział.

Data: 2010-05-07 12:12:05
Autor: Don Pedro
{MotoGP] Jerez
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

Jakbyś miał możliwość to byś pewnie marudził, że za droga. Widzę, że parametr zdolności oglądania motoGP nie był brany pod uwagę przy lokalizowaniu inwestycji mieszkalnej?

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-05-07 12:29:20
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

znaczy uważasz, że powinienem podążać za MotoGP ze swoim życiem?
skoro mam podpisanÄ… umowÄ™ na C+, nie zamierzam dokupować N tylko dlatego, że ma SportKlub. no wybacz. nie marudziÅ‚bym przy zmianie operatora, jakby ten operator odpowiadaÅ‚ mi warunkami, a MotoGP nie jest   najważniejszym warunkiem. nie planuje też wÅ‚azić na dach, dokupować dodatkowego sprzÄ™tu, zupeÅ‚nie mi zbÄ™dnego, tylko na być może, jeden sezon MotoGP.
ale myślę, że nie warto dalej ciągnąć tego razgawora.
było w Eurosporcie, mogło oglądać to więcej ludzi. nie ma, ograniczyła się oglądalność i tyle. przerzuciłem się na F1. zainteresowanie MotoGP u mnie spadło. biorę z netu i patrze, ale to już nie są emocje. sport motocyklowy ciągle u nas kuleje. nawet w TV.

Data: 2010-05-07 13:06:33
Autor: Don Pedro
{MotoGP] Jerez
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

Uważam, że parametr zdolności oglądania motoGP nie był brany pod uwagę przy lokalizowaniu Twojej inwestycji mieszkalnej. Nic ponadto.

[...]

Yhym. Tylko nie wiem, czemu napisałeś, że wyścigi są dla mieszczuchów, skoro nie są.

[...]

Ale Eurosport i podobne to już nie tylko u nas.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-05-07 13:14:19
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

nie był. ale dlatego, że miałem MotoGP jak się wyprowadzałem. zabrałem MotoGP ze sobą, z mieszkania w mieście, na wieś.

[...]

bo nie wiedziałem, że sportklub jest w N wtedy. myślałem, że tylko w kablówkach.

[...]

no tak. w eurosporcie jest chyba ciagle SBK.

Data: 2010-05-07 13:29:09
Autor: Don Pedro
{MotoGP] Jerez
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

Konsole rulez.

[...]

Wystarczyło spytać.

[...]

Owszem, jest.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-05-07 13:34:45
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
nie był. ale dlatego, że miałem MotoGP jak się wyprowadzałem. zabrałem MotoGP ze sobą, z mieszkania w mieście, na wieś.

Konsole rulez.

nie, było wtedy w Eurosporcie. zabrałem ze soba Eurosport.

bo nie wiedziałem, że sportklub jest w N wtedy. myślałem, że tylko w kablówkach.

Wystarczyło spytać.

wyprostowałeś moją niewiedzę, to coś jak odpowiedź na niezadane pytanie.

Ale Eurosport i podobne to już nie tylko u nas.
no tak. w eurosporcie jest chyba ciagle SBK.

Owszem, jest.

no i bardzo, ale to bardzo dobrze.

Data: 2010-05-09 00:25:52
Autor: Piotr May
{MotoGP] Jerez
On 2010-05-07 12:29, gildor wrote:

znaczy uważasz, że powinienem podążać za MotoGP ze swoim życiem?
skoro mam podpisaną umowę na C+, nie zamierzam dokupować N tylko
dlatego, że ma SportKlub.

do dupy, umowe mozna rozwiazac.

>. sport
motocyklowy ciÄ…gle u nas kuleje. nawet w TV.

WOW. No wlasnie zupelnie nie masz racji, Wlasnie nasza wschodnioeuropejska, prawie polska stacja ma MotoGP a wielki europejski baron nie.

--
piomay

Data: 2010-05-10 09:09:36
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
On 2010-05-07 12:29, gildor wrote:
znaczy uważasz, że powinienem podążać za MotoGP ze swoim życiem?
skoro mam podpisaną umowę na C+, nie zamierzam dokupować N tylko
dlatego, że ma SportKlub.

do dupy, umowe mozna rozwiazac.

ja mam terminowÄ… i na rozwiÄ…zanie szkoda mi kasy.

> [...]

WOW. No wlasnie zupelnie nie masz racji, Wlasnie nasza wschodnioeuropejska, prawie polska stacja ma MotoGP a wielki europejski baron nie.

tyko nie istnieje na platformach tak, żeby ją wszyscy mieli. tak jak ten wielki europejski.

Data: 2010-05-09 00:23:06
Autor: Piotr May
{MotoGP] Jerez
On 2010-05-07 11:55, gildor wrote:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
Don Pedro pisze:
gildor pisze:
(pj) pisze:
[...]

kup satelite, bedziesz mial taniej i lepiej i wyscigi tez.
i przestaniesz marudzic

--
piomay

Data: 2010-05-07 13:13:56
Autor: KJ Siła Słów
{MotoGP] Jerez
gildor pisze:

wiesz... dwójka mi trochę śnieży. ale eurosport mam. a N długo jeszcze pewnie nie kupie z powodu marnego wyboru programowego. nie stać mnie na zakup N dla jednego programu.

dołącz do facebook - Faceci Którzy Mają Okres Permamentnie.

Cieszesiezeniebedetamsam
:-)

KJ

Data: 2010-05-07 13:15:13
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
KJ Siła Słów pisze:
gildor pisze:
[...]

e nie, wystarczy, że czasem pogadam z Piomayem.

Data: 2010-05-07 10:25:21
Autor: Jarecki [KenLee]
{MotoGP] Jerez
U¿ytkownik "gildor" napisa³:

nie, wy¶cigi s± teraz tylko dla mieszczuchów. jaka¶ pieprzona kablówka tylko. to niech spadaj±. obejrzê se em jak mi³o¶æ.

*** Po raz kolejny polecam dawny DSF, ktory obecnie nazywa sie SPORT 1. Siedzi to na Astrze, na tej samym pasmie co dawniej, za zupelna darmoche. Wystarczy talerzyk 0,6-0,8m, ze stojakiem, konwerter, kawalek kabla, dwie zlaczki i najprostszy odbiornik FTA. Calosc inwestycji 200-300 PLN w najblizszym sklepie nie-dla-idjotuf, albo z Allegro za zupelnie psi pinionc. Jak zagadasz z miejscowym xiendzem, to moze Ci dadza za free zestaw do TV Trfam- tez sie nada :)
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Data: 2010-05-07 11:27:12
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
{MotoGP] Jerez
Jarecki [KenLee] napisa³(a):

Jak zagadasz z miejscowym xiendzem

Lepiej corke niech podesle.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-05-07 11:48:57
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
Jarecki [KenLee] pisze:
[...]

to ja ide po piwo. bo wiesz, dzi¶ Sport 1 a jutro... ja jestem leniwy i wygodny. wy ogl±dajcie, opowiedzcie, a ja siê przejadê. jak bêdzie w eurosporcie, dajcie znaæ.

Data: 2010-05-07 16:22:25
Autor: Jarecki [KenLee]
{MotoGP] Jerez
U¿ytkownik "gildor"  napisa³

to ja ide po piwo. bo wiesz, dzi¶ Sport 1 a jutro... ja jestem leniwy i wygodny.

*** We wontku wyczytalem ze masz C+ czyli antenkie i reciver juz masz, a skoro tak, to wystarczy kupic uchwyt zezujacy, drugi konwerter (albo zmienic konwerter na podwojny bez zeza) i przelacznik diseq- przykrecasz i masz wszystko z Astry ze sportklubem wlacznie. Ale zrobisz jak tam sobie chcesz :)

Data: 2010-05-07 08:11:10
Autor: (pj)
{MotoGP] Jerez
On 7 Maj, 16:22, "Jarecki [KenLee]" <raz...@op.pl> wrote:
> [...]

wszystko z Astry ze sportklubem wlacznie. Ale zrobisz jak tam sobie chcesz

no przeciez napisal, ze leniwy i bedzie z jakas M-jak-cost-tam
wyjezdzal, tylko po to by na forumie pomarudzic...

nie interere? to wypad! Leniuchom, tez mentalnym: stanowcze NIE! :-P

pj

Data: 2010-05-10 09:11:22
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
(pj) pisze:
[...]

no

nie interere? to wypad! Leniuchom, tez mentalnym: stanowcze NIE! :-P

dooobra. to lece

Data: 2010-05-10 17:57:15
Autor: (pj)
{MotoGP] Jerez
W dniu 2010-05-10 09:11, gildor pisze:
(pj) pisze:
[..]
nie interere? to wypad! Leniuchom, tez mentalnym: stanowcze NIE! :-P

dooobra. to lece

Aiæ! Obra¼ sie itepe... :-P

Zamiast tego, np.pogadaj w nowym watku dot. WSBK chociaz...

--
pozdr
pj

Data: 2010-05-11 07:08:17
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
(pj) pisze:
W dniu 2010-05-10 09:11, gildor pisze:
(pj) pisze:
[..]
nie interere? to wypad! Leniuchom, tez mentalnym: stanowcze NIE! :-P

dooobra. to lece

Aiæ! Obra¼ sie itepe... :-P

Zamiast tego, np.pogadaj w nowym watku dot. WSBK chociaz...

dobra, poka¿e Ci koszulke... iæ tam

Data: 2010-05-10 09:12:37
Autor: gildor
{MotoGP] Jerez
Jarecki [KenLee] pisze:
[...]

w sumie to nie wiem o czym do mnie rozmawiasz. no ale wierzê Ci.

Data: 2010-05-07 20:44:01
Autor: Tytus
{MotoGP] Jerez
Siemka
*** "gildor"
to ja ide po piwo. bo wiesz, dzi¶ Sport 1 a jutro... ja jestem leniwy i
wygodny. wy ogl±dajcie, opowiedzcie, a ja siê przejadê. jak bêdzie w eurosporcie, dajcie znaæ.

No tylko z miasta na wies sie przeprowadzil - od razu chce ja rozpijac...
Telewizja i alkohol to jedyne rozrywki :)

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2010-05-09 00:21:57
Autor: Piotr May
{MotoGP] Jerez
On 2010-05-07 09:57, gildor wrote:
(pj) pisze:
[...]

nieprawda, nie klam

nie mam w kablowce wyscigow, zato w satelicie mam

--
piomay
www.piomay.riders.pl

{MotoGP] Jerez