MotoGP LS

Data: 2009-07-04 23:59:09
Autor: BartekGSXF
MotoGP LS
No i po ptokach, chyba VR zdobedzie 101 zwyciestwo. Choc w kwalifikacjach zajal 2 miejsce to obaj najpowazniejsi rywale bo i CS i JL zaliczyli highside i zostali zniesieni z toru na noszach. Obaj nie byli w stanie zejsc z toru.
Chyba bedzie nudny wyscig.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-05 00:52:00
Autor: Zefir
MotoGP LS
BartekGSXF pisze:
[...]

Było by miło, gdybyś używał spoiler space, kwalifikacje to jeszcze luz, ale jak się wygadasz po wyścigu zanim obejrzę powtórkę, to ukatrupię :).

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-07-05 02:02:38
Autor: BartekGSXF
MotoGP LS

Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w wiadomości news:h2omei$fee$1inews.gazeta.pl...
Było by miło, gdybyś używał spoiler space, kwalifikacje to jeszcze luz, ale jak się wygadasz po wyścigu zanim obejrzę powtórkę, to ukatrupię :).
To tylko dla podniesienia emocji bo na powtorke z zeszlego roku to chyba nie ma co liczyc.

BTW
Stoner chyba ok ale z Lorenzo cos chyba nie teges. Mam tylko nadzieje, ze nie rozwalil kolana bo walnal calkiem calkiem.

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-05 23:46:25
Autor: BartekGSXF
MotoGP LS

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2or60$1q2$1nemesis.news.neostrada.pl...
No to trzeba umiec zeby na 4 kolkach urwac 3 sekundy.
Malo brakowalo :)

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-05 15:24:19
Autor: Erenhardt@gmail.com
MotoGP LS
To byla paraolimpiada, czy mistrzostwa swiata? ;)

Data: 2009-07-06 10:46:47
Autor: fv
MotoGP LS
BartekGSXF wrote:
Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2or60$1q2$1nemesis.news.neostrada.pl...
No to trzeba umiec zeby na 4 kolkach urwac 3 sekundy.
Malo brakowalo :)

Eeeeenie.... Odpuścił przecież Pedrosa. Pełna kontrola.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-07-06 11:03:49
Autor: BartekGSXF
MotoGP LS

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:h2sdn9$1ap$1inews.gazeta.pl...
BartekGSXF wrote:
Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości
No to trzeba umiec zeby na 4 kolkach urwac 3 sekundy.
Malo brakowalo :)

Eeeeenie.... Odpuścił przecież Pedrosa. Pełna kontrola.
Moze i odpuscil ale jeszcze jedno kolko, jeden zakret i pwenie emocje bylyby jak w Hiszpanii.
Zreszta DP powinien przegrac, albo robisz cos na 100% albo nie. Powinien go VR objechac, przytarl by mu nosa.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-06 13:27:12
Autor: fv
MotoGP LS
BartekGSXF wrote:
Zreszta DP powinien przegrac, albo robisz cos na 100% albo nie. Powinien go VR objechac, przytarl by mu nosa.

Moim zdaniem DP odpuścił słusznie. Jak prowadzisz przed takim mistrzem jak VR to na ostatnim kółku
nerwy puszczają i łatwo o błąd. (to też wiem z gier komputerowych).

W końcu VR nie wygrał i to mnie cieszy. Cieszy mnie też niemiłosiernie że jakieś miasto tam ogłosiło
5 lipca dniem Valentino Rossiego a on nie wygrał ;-) I jeszcze że lokalny boss Yamahy wręczał puchar
kierowcy Hondy ;P

Jakby jeszcze Rizzla Suzuki lepiej ciągnęło to byłaby pełnia nieba.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-07-06 08:31:36
Autor: Tytus z Fabryki
MotoGP LS
Siemka

***"BartekGSXF"
Chyba bedzie nudny wyscig.

No i wykrakales...dobrze ze choc tor ladny...
Ziewwww

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-07-06 08:44:24
Autor: BartekGSXF
MotoGP LS

Użytkownik "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> napisał w wiadomości news:h2s6aj$du$1nemesis.news.neostrada.pl...
Siemka

***"BartekGSXF"
Chyba bedzie nudny wyscig.

No i wykrakales...dobrze ze choc tor ladny...
Ziewwww
No wez jaki nudny :P
VR do samego konca ladnie jechal. Szkoda, ze nie bylo jeszcze jednego okrazenia bo by sie pewnie z DP ladnie cieli.
No i JL nerwy zjadly. Gonil, gonil i przepedzlowal, ostatni zakret. btw cos z nim jest rzeczywiscie nie tak bo ja tez go nie moge normalnie przejechac.
Normalnie mam na nim czas 1'24'' az do tego miejsca i zawsze lece pozniej w zielone albo mam glebe. :)

pozdr

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-07-06 10:48:14
Autor: fv
MotoGP LS
BartekGSXF wrote:
(...) ostatni zakret. btw cos z nim jest rzeczywiscie nie tak bo ja tez go nie moge normalnie przejechac.

Mam to samo (rozumiem że chodzi o gry komputerowe/konsolowe?).

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-07-06 11:02:03
Autor: BartekGSXF
MotoGP LS

Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:h2sdq1$1ap$2inews.gazeta.pl...
BartekGSXF wrote:
(...) ostatni zakret. btw cos
z nim jest rzeczywiscie nie tak bo ja tez go nie moge normalnie przejechac.

Mam to samo (rozumiem że chodzi o gry komputerowe/konsolowe?).
Niestety ale tak :P

pozdr

--
Bartek