MotoGP Malezja

Data: 2010-10-11 12:46:33
Autor: Mystik
MotoGP Malezja
Cześć

Pierwszy wyścig od początku sezonu, który oglądnąłem dwukrotnie.
Jest świetny. Naprawdę warto.

Tabelarycznego mistrza świata już mamy. Trzeba przyznać, że Lorenzo jeździł w tym sezonie bardzo równo i wygrał zasłużenie.

Rossi, ma myślę szanse nawet na wicemistrzostwo. Szczególnie po tym co pokazał właśnie w Malezji.

pozdr.
Mystik

Data: 2010-10-11 10:59:27
Autor: Piotr Klimek
MotoGP Malezja
Dnia (Mon, 11 Oct 2010 12:46:33 +0200) ktos podajacy sie za Mystik
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Mi sie duzo ciekawsze wydaje to co dzieje sie w Moto2 (wiecej zawodnikow,
identyczne silniki, brak kontroli trakcji), chociaz trzeba przyznac, ze ten wyscig MotoGP byl niezly. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3
http://bikepics.com/members/piko/