MotoGP dzis-SOBOTA.

Data: 2009-06-27 12:44:24
Autor: Koczis
MotoGP dzis-SOBOTA.
Witam.

Dla tych co sa zapominalscy, przypominam, ze wyscigi MotoGP sa dzis, a nie jak
zazwyczaj w niedziele.
MotoGP bedzie o 14-tej.

Koczis
R1

Data: 2009-06-27 14:48:07
Autor: BartekGSXF
MotoGP dzis-SOBOTA.
100!!!!!!!!
:)

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-27 15:50:55
Autor: (pj)
MotoGP dzis-SOBOTA.
BartekGSXF pisze:
100!!!!!!!!
:)

tia... i ta "100"-tka to najciekawszy element wyscigu, bo reszta - nuda... :-[

no moze walka o 6-te...

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-27 19:15:44
Autor: BartekGSXF
MotoGP dzis-SOBOTA.

Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości news:h2583t$sdv$1inews.gazeta.pl...
BartekGSXF pisze:
100!!!!!!!!
:)

tia... i ta "100"-tka to najciekawszy element wyscigu, bo reszta - nuda... :-[

no moze walka o 6-te...
no generalnie nuda, nawet to 6 bo jakby KFC sie nie zmiescil i chyba jeszcze ktos to by tak dojechali do mety. Fajny byl za to wyscig 250.

--
Bartek
bez czajnika...co dalej?

Data: 2009-06-29 09:39:20
Autor: fv
MotoGP dzis-SOBOTA.
BartekGSXF wrote:
Fajny byl za to wyscig 250.

Fakt, był super. Nieźle się zdziwiłem jak się okazało, że po puszczeniu gazu aż tak motór zahamował.
Miał farta koleś że wygrał.

I jeszcze Superbike były niezłe. Kilka kółek pod rząd lider wyścigu wychodził z większości zakrętów
slajdem a na ostatnim kółku prawie położył maszynę.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-06-29 21:46:03
Autor: Watson
MotoGP dzis-SOBOTA.
Użytkownik "fv" <fake@cybax.com> napisał w wiadomości news:h29r4n$i9g$1inews.gazeta.pl...
BartekGSXF wrote:
[...]

Nie fkurwiajcie wiekszosci co nie maja dostepu do specjalnej kablowki co ma MOTOGP.
Dorna ma u mnie osobiscie przejebane. Napluje normalnie na bilet w Brnie.

--
Wats.
Sie mieli.

Data: 2009-06-29 22:05:09
Autor: Spider A.J.
MotoGP dzis-SOBOTA.

"Watson" <watsoff@gazeta.pl> wrote

Nie fkurwiajcie wiekszosci co nie maja dostepu do specjalnej kablowki co ma MOTOGP.
Dorna ma u mnie osobiscie przejebane. Napluje normalnie na bilet w Brnie.

Drogi Watsonie,
mozna obejzec via siec na zywo. Wprawdzie bez powalajacej
jakosci ale sie da.
Nie wiem czy na serwisie meczyki.pl akurat mozna znalesc
linki do netowych przekazow ale na pewno na jakims sa.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-06-30 10:28:58
Autor: KJ Siła Słów
MotoGP dzis-SOBOTA.
Watson pisze:

Nie fkurwiajcie wiekszosci co nie maja dostepu do specjalnej kablowki co ma MOTOGP.

Glowa do gory, ja ogladalem i robilem notatki.
Przepisze do maila i Ci wysle.
;-)

KJ

MotoGP dzis-SOBOTA.