MotoGP - ile umiejetnosci a ile techniki???

Data: 2011-07-25 07:18:10
Autor: Piotr Klimek
MotoGP - ile umiejetnosci a ile techniki???
Dnia (Sun, 24 Jul 2011 21:22:19 +0200) ktos podajacy sie za Tytus z domQ
wyklawiaturowal co nastepuje:

Siemka
Kolega Jorge wyjechal wyregulowac Launch Control i zapomnil wlaczyc Traction Control co momentalnie spowodowalo potezna wyjebke, chyba GP zmienia sie powoli w wyscig ale systemow elektronicznych.

Tez sie nad tym zastanawialem, ale wydaje mi sie ze zadzialal raczej
element zaskoczenia. Gdyby ktos np skrocil Ci rolgaz o polowe to tez
moglbys sie katapultowac na pierwszym zakrecie.

Za plotek.gp:
Kolega Valentino szykuje sie by kopnac w dupe jedna marke z wloch na ktorej motocyklu meczy sie juz pol roku zajmujac fantastyczne miejsca w drugiej dziesiatce. No i w przyszlym roku istnieje prawdopodobienstwo ze Rossi dolaczy do MotoGP juz jako zawodnik swojego zespolu. Co prawdopodobnie zakonczy jego kariere bo zeby liczyc sie w stawce trzeba jezdzic w zespole fabrycznym z Japonii i na dodatek nie mozez to byc zespol rymujacy sie ze stuki.
No

A ja mysle, ze Rossi juz spisal ten sezon na straty i testuja cos
zwiazanego z litrami. W kazdym razie bardzo licze na Rossiego w przyszlym
sezonie.

Zagadka natomiast jest dla mnie Elias. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

MotoGP - ile umiejetnosci a ile techniki???