MotoGP w poniedzialek.

Data: 2009-04-13 09:32:28
Autor: Koczis
MotoGP w poniedzialek.
Jak podaje strona motogp wyscig dzis o 21 czasu lokalnego, czyli u nas o 22. Mam
nadzieje, ze sportklub pokaze transmisje.

Koczis
R1 --

Data: 2009-04-13 13:44:44
Autor: Soulsick
MotoGP w poniedzialek.
Koczis pisze:
Jak podaje strona motogp wyscig dzis o 21 czasu lokalnego, czyli u nas o 22. Mam
nadzieje, ze sportklub pokaze transmisje.

A w tym roku również będzie wersja "do obejrzenia później"?
Po formacie straciłem adres i hasełko tamtego serwera ;-), przypomni ktoś?

--
Soulsick

Data: 2009-04-14 14:47:20
Autor: Jacek Ł.
MotoGP w poniedzialek.
Koczis pisze:
> [...]

A w tym roku również będzie wersja "do obejrzenia później"?
Po formacie straciłem adres i hasełko tamtego serwera ;-), przypomni ktoś?

Pewnie chodzi o to:
http://ntv.punio.eu.org/gp/

ale na razie pusto :(

Łosiu
954

Data: 2009-04-14 21:41:09
Autor: Soulsick
MotoGP w poniedzialek.
Jacek Ł. pisze:
Koczis pisze:
[...]

Tak, poznaje po szacie graficznej, o to chodziło :-).
Na pewno pojawi się wyścig :-)

--
Soulsick

Data: 2009-04-14 22:03:14